شناسهٔ خبر: 44194705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم کرج در مجلس:

نامه وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان یک خسارت محض است

کرج - نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: نامه وزیر علوم و تفکر سلیقه‌ای نسبت به آموزش و پرورش اشتباه است که منجر به خسارت محض می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، علیرضا عباسی صبح شنبه در حاشیه بازدید از سطح شهر کرج با تأکید بر وجود داشتن جریانی در کشور که با تزکیه در آموزش و پرورش مشکل دارد، اظهار کرد: چند روز پیش وزیر علوم نامه‌ای به رهبر انقلاب نوشت که جذب معلم‌ها از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه بر اساس ماده ۲۸ باشد

وی ادامه داد: سؤالی که باید پرسیده شود این است که چرا دولت در این هشت سال آن طور که شایسته است فکری به حال جوان‌سازی و چابک‌سازی آموزش و پرورش نکرده و چرا می‌خواهد بنیان آموزش و پرورش را بر باد دهد؟

علت مخالفت عده‌ای با دانشگاه فرهنگیان بنیادی است

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس بیان کرد: البته نیک می‌دانیم که علت اینکه عده‌ای با دانشگاه فرهنگیان مخالف هستند، بنیادی است.

وی تصریح کرد: این موضع‌گیری کلیت فرهنگ جامعه را دچار اختلال می‌کند، باید بعضی از سنسورهای جامعه را فعال کنیم که این خطر بزرگی است.

عباسی به منویات رهبری اشاره کرد که هر مقدار هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است و افزود: به دلیل اینکه نسل‌های متمادی از این طریق تربیت می‌شوند. این در حالی است که متأسفانه هر روز به فکر تجویز نسخه‌های جدیدتر هستند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس نامه وزیر علوم و تفکر سلیقه‌ای نسبت به آموزش و پرورش را اشتباه محض دانست که منجر به خسارت محض می‌شود و تصریح کرد: نتایج ناپسند این خسارت محض امروز و فردا مشخص نمی‌شود بلکه سال‌های آتی گریبان‌گیر نظام خواهد بود.

نظر شما