شناسهٔ خبر: 44194281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیکه: همیشه آرزوی ریاست بارسلونا را دارم/ بازی 6-2 مقابل مادرید تاریخی بود

جرارد پیکه از علاقه خود برای بر عهده گرفتن ریاست باشگاه بارسلونا، رفتن لوئیس سوارس و بهترین گلش سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، 24 ژانویه – 4 بهمن انتخابات جدید باشگاه بارسلونا برگزار می‌شود تا مدیریت جدید مشخص شود.

بارتومئو آخرین رئیس باشگاه بارسلونا بود که به دلیل اقتصاد وحشتناک باشگاه، نتایج ضعیف در فصل گذشته و نظر طرفداران بارسلونا مجبور به استعفا شد.

جرارد پیکه اما همیشه به عنوان یکی از مدیران آینده باشگاه بارسلونا شناخته می‌شود. حضور او در فضای مجازی و شخصیت مدیریتی که از خود به نمایش گذشته این نظر را تشدید کرده است.

شب گذشته خود او در یک برنامه اینترنتی نیز از علاقه به ریاست باشگاه بارسلونا صحبت کرد.

پیکه اظهار داشت: در انتخابات پیش رو که نمی‌توانم کاندید شوم زیرا که هنوز بازیکن هستم وقتی بازیکن باشی نمی‌توانی رئیس شود اما در آینده چرا که نه. هیچ وقت آدم نمی‌داند که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من هوادار شدید بارسلونا هستم.

وی ادامه داد:‌ دوست دارم که بهترین شکل به تیمی که عاشقش هستم کمک کنم. این یعنی که دوست دارم زمانی که آماده شدم بتوانم ریاست باشگاه را برعهده گیرم. تصمیم دارم در آینده این کار را انجام دهم زیرا همیشه آرزوی ریاست بارسلونا را دارم.

او در خصوص رفتن سوارس نیز گفت: لوئیس به مدت طولانی یکی از هم‌تیمی‌های من بود و ما خاطرات زیادی با هم داشتیم. ما مثل 2 بچه مدرسه‌ای بودیم که هر روز همدیگر را می‌دیدیم.

پیکه در خصوص بهترین دوستش در باشگاه بارسلونا گفت: پویول در روزهای قدیم. ما رابطه فوق‌العاده‌ای با هم داشتیم و هنوز هم داریم. او اکنون بازنشسته شده است. من رابطه بسیار خوبی نیز با سسک فابرگاس داشتم زیرا ما از 8 یا 10 سالگی با هم در آکادمی بارسلونا بودیم. در حال حاضر هم سرخیو روبرتو، بوسکتس، آلنیا و لئو مسی دوست‌های خوب من هستند و ما زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم.

پیکه در خصوص بهترین گلش در باشگاه بارسلونا گفت: یک گل مقابل اینترمیلان زدم ( نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2011-2012) که فوق‌العاده بود. گل ششم در الکلاسیکو که توانستیم رئال را 6 بر 2 ببریم را هم خیلی دوست دارم. آن گل هم تاریخی بود و هم گل خوبی به ثمر رسید. به همین خاطر گلم مقابل مادرید را انتخاب می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما