شناسهٔ خبر: 44194229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بیانیه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم در پی ترور دکتر محسن فخری زاده

دستان اسرائیل پلید و غاصب در این جنایت هولناک پیداست و این بار انتقام سخت و شکننده از این رژیم پلید و پست حتمی خواهد بود و استکبار جهانی این را بدانند که با این کار نابودی خود را نزدیک تر کرده و اراده و خشم ملت ایران را چون صاعقه ای ناگهانی بر فراز خود خواهند یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده پدر هسته ای ایران( رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع) بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد.


 
بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یقاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیقْتَلْ أَوْ یغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیماً(۷۴/نساء)

بار دیگر دستان به خون آلوده و جنایت بار استکبار جهانی، در آستانه ی سالگرد شهادت سرداردلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی، جنایت بزرگ دیگری را رقم زد و دانشمند به نام و با تقوای میهن اسلامی؛ آقای محسن فخری زاده مهابادی را ترور و به شهادت رساند.

⁩کینه ی دشمنی این کفتاران ترسو و بزدل برکسی پوشیده نیست و با این جنایت ها ملت بزرگ ایران بیش از پیش متوجه گردید که دشمن با از بین بردن ذخایر ارزشمند علمی و عملی کشور میخواهد کشورمان را از پیشرفت و رسیدن به قله های اقتدار و تمدن اسلامی باز دارد.

⁩دشمن که با شهادت سردار عزیز شهید قاسم سلیمانی میخواست ایران را از نفوذ در عرصه ی بین المللی و شکست طرح های شوم شیطان بزرگ بازدارد، این بار با ترور این دانشمند بزرگ هسته ای سعی دارد ایران اسلامی را از رسیدن به فناوری های نوین علمی در عرصه های جهانی از حرکت شتابان نگه دارد، اما غافل از آن است که علم و اقتدار در ایران اسلامی بومی و زاینده است و با ترور یک شهید، علم و بیرق علم و مبارزه با طاغوت بر زمین نخواهد ماند.

⁩ترور این دانشمند مطرح هسته ای کشورمان نشان داد که دشمنان این ملت نه تنها زبان منطق و مذاکره را نمیدانند بلکه از هر روشی برای آسیب رساندن به چرخه ی پیشرفت کشور چشم پوشی نمی کنند و این جنایات هولناک آنان نیز خود حجت را بر ما و مسئولین کشور تمام میکند که چشم داشتن به منفعت مذاکره با دشمنان نظام اسلامی خطری بزرگ در مسیر اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران میباشد.

دستان اسرائیل پلید و غاصب در این جنایت هولناک پیداست و این بار انتقام سخت و شکننده از این رژیم پلید و پست حتمی خواهد بود و استکبار جهانی این را بدانند که با این کار نابودی خود را نزدیک تر کرده و اراده و خشم ملت ایران را چون صاعقه ای ناگهانی بر فراز خود خواهند یافت.

⁩ملت ایران داغ فقدان این شخصیت های برجسته را تحمل نخواهند کرد و خواهان اشد مجازات با عاملان و طراحان این ترورهای ناجوانمردانه میباشند و هرگونه سکوت و اغماض در گرفتن انتقام سخت از دشمنان این مملکت را بر نمیتابند که ان شاالله با نابودی رژیم جعلی اسرائیل در منطقه ریشه ی ظلم و فساد و ترور برای همیشه برچیده خواهد شد.

این حادثه ی غم بار را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و عموم دلسوزان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و نابودی دولت و جبهه ی کفر را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمائیم.

والسلام علیکم

نظر شما