شناسهٔ خبر: 44193878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳ تیم پزشکی جهادی به مناطق محروم شهرستان سلسله اعزام شد

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان گفت: به مناسبت هفته بسیج ۳ تیم پزشکی جهادی شهید دکتر رهنمون به منطقه قلایی الشتر اعزام شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهارداشت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای محرومیت‌زدایی با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی سلسله و همکاری شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه این شهرستان سه تیم بهداشتی و درمانی  جهادی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان به روستاهای محروم منطقه قلایی از توابع شهرستان سلسله اعزام شدند.

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، روان شناس، کارشناسان بهداشت و دارویار بود همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه لرستان بابیان اینکه در این اعزام بیش از 550 نفر در بخش‌های عمومی، دندانپزشکی، مامایی، مشاوره و بهداشتی ارائه خدمت کردند عنوان کرد: برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری و مشاوره  توسط کارشناسان مربوطه نیز انجام شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم این منطقه بیان کرد: توزیع پک‌های بهداشتی به اهالی مناطق از در دیگر خدماتی بود که در این اعزام انجام گرفت.

انتهای پیام/642/ ت

نظر شما