شناسهٔ خبر: 44193867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در بیانیه بسیج اساتید استان گیلان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشور مطرح شد:

با دشمن دیوانه غدار جز با اقتدار و زور نمی توان مقابله کرد

در آستانه سالروز شهادت سردار دلها و اسطوره مجاهدت در میدان‌های نبرد قاسم سلیمانی، باردیگر دشمنان ملت ایران مجاهدی خستگی ناپذیر، نماد شایسته علم و دانش محسن فخری زاده را در یک اقدام شوم تروریستی به شهادت رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، بیانیه سازمان بسیج اساتید استان گیلان در موضوع ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده منتشر شد.

در متن این بیانیه آمده است:

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» " أحزاب / ۲۳  "

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

در آستانه سالروز شهادت سردار دلها و اسطوره مجاهدت در میدانهای نبرد قاسم سلیمانی، باردیگر دشمنان ملت ایران مجاهدی خستگی ناپذیر، نماد شایسته علم و دانش محسن فخری زاده را در یک اقدام شوم تروریستی به شهادت رساندند.

آسمانی شدن این دانشمند بسیجی و برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و هموطنان عزیز تبریک و تسلیت می گوییم.

صهیونیسم جهانی به سرکردگی آمریکا در خصومت آشکار از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد انواع دسیسه و خباثت ها در پی مقابله با ملت ایران بوده است. ترور سرداران، دانشمندان، علما و مجاهدان میهن به دست مزدوران و خائنان یکی از اقداماتی است که با هدف جلوگیری از پیشرفت و ضربه به امنیت و آرامش کشور صورت می گیرد.

مجموعه اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان گیلان ضمن انزجار و محکومیت این عمل وحشیانه و غیر انسانی، از مجامع بین المللی می خواهد، در راستای وظایف قانونی، عاملان جنایتکار و تروریست صهیونیست را محاکمه و مجازات کنند.

از مسئولان و نیروهای امنیتی کشور انتظار داریم در حفظ جان دانشمندان عزیزمان اهتمام بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند دشمن ذلیل به خواستهای شیطانی خود دست پیدا کند.

اما نکته آخر:  ملت شریف ایران به خوبی می دانند با دشمن دیوانه غدار جز با اقتدار و زور نمی توان مقابله کرد و امروز بر همه آشکار است که در طول این سال‌ها، به اندازه کافی با دشمنان خود صبوری و مدارا کرده ایم؛ ولی همواره آنان گستاخ تر و طلبکارتر، به زیاده خواهی های خود ادامه داده اند؛  از این رو از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌خواهیم با کسب اجازه از فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی با صلابت و قدرت، متجاوزین به حقوق، امنیت و استقلال مردم ایران را پشیمان و منکوب کنند.

بی شک قوای سه گانه با حفظ وحدت و یکپارچگی با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای شکستن تحریمهای ظالمانه دشمن بکار خواهند گرفت و جوانان دانشمند و بسیجیان انقلابی جای خالی شهید عزیز را با همت و تلاش مضاعف پر خواهند کرد. ان شاءالله

سازمان بسیج اساتید استان گیلان

 انتهای پیام/

منبع :روابط عمومی بسیج اساتید استان گیلان
 

نظر شما