شناسهٔ خبر: 44193682 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره: ترور شهید فخری زاده، یأس و پستی مرتکبان و آمران آن را نشان می‌دهد

دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره در توئیتی با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده، یأس و پستی مرتکبان و آمران آن را نشان می‌دهد، اعلام کرد: چهره قبیح آمریکا و صهیونیسم واضح‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره امروز (شنبه) و در پی ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در صفحه توئیترش نوشت: ترور شهید فخری زاده، یأس و پستی مرتکبان و آمران آن را نشان می‌دهد. چهره قبیح آمریکا و صهیونیسم واضح‌تر می‌شود. 

دفتر حفاظت منافع ایران اعلام کرد:‌ایران هرگز تسلیم نخواهد شد.

 

 

شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز (جمعه) هفتم آذر ماه در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

به گزارش فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر روز (جمعه) عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرد و در توئیتی نیز نوشت: این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ طلبی از سر استیصال مرتکبان این اقدام است.ایران جامعه بین‌المللی- خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم آور خود و محکوم کردن این عمل تروریسم دولتی فرامی‌خواند. 

انتهای پیام/

نظر شما