شناسهٔ خبر: 44193652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی:

ایران هیچ تجاوز و تعدی را بدون پاسخ نمی‌گذارد/ انتقام سخت در انتظار عاملان ترور شهید فخری‎زاده

محسن رحمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که هیچ تجاوز و تعدی را بدون پاسخ نمی گذارد و قطعا انتقام سختی در انتظار عاملان ترور شهید فخری‎زاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: ترور دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده یک بار دیگر خباثت و کینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم کشور و دنیا نشان داد.

وی با اشاره به اینکه این ترورهای کور از ابتدای انقلاب وجود داشته است بیان کرد: این گونه حرکات نه تنها اراده و اقتدار جمهوری اسلامی را خدشه دار و کم نمی کند بلکه سبب انسجام و وحدت درونی بیشتر در کشور می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند، افزود: با توجه به شواهدی که منتشره شده و سخنرانی‌هایی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره این شهید مجاهد داشتند و همچنین گروهک تروریستی مجاهدین خلق، نشان می دهد اینها با همکاری هم و سرویس های جاسوسی و ایادی که در منطقه دارند دست به جنایت زدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: جنایت صورت گرفته توسط عوامل استکبار در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان این دیار، بار دیگر چهره زشت تروریسم را به نمایش گذاشت و سند دیگری از مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: شهادت شهید والامقام، محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ، این حقیقت را بیشتر نمایان ساخت که ایران اسلامی در راه دستیابی به قله های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عظمی جدی دارد و در این راه، خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای نهال سربلندی نظام اسلامی، هدیه خواهد داد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که هیچ تجاوز و تعدی را بدون پاسخ نمی گذارد و قطعا انتقام سختی در انتظار عاملان ترور شهید فخری‎زاده است.

رحمانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده نه تنها با ترور دانشمندان هسته ای، پیشرفت را در این حوزه متوقف نمی کند بلکه با حضور جوانان مومن و انقلابی متعهد و متخصص این راه با قدرت ادامه پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت رو به جلوی ایران هیچ وقت متوقف نمی‌شود و با قدرت ادامه پیدا می کند، بیان کرد: متاسفانه در داخل کشور افرادی خواهان کند شدن این پیشرفت هسته ای هستند ولی تجربه ثابت کرده تسلیم دشمن نمی‌شویم.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در طی 40 سال پس از انقلاب اسلامی با تکیه بر توان داخلی توانستیم به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کنیم.

رحمانی خواستار حفظ وحدت و انسجام در داخل کشور با تکیه بر توان داخلی شد و گفت: از مواضع قدرت‌مان  در منطقه و جهان کوتاه نمی‌آییم و به زودی سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخی دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.



انتهای پیام/

نظر شما