شناسهٔ خبر: 44193294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ادارات استان اردبیل این هفته به صورت کامل تعطیل نمی‌شود

گروه استان‌ها - معاون مدیریت منابع و توسعه استاندار اردبیل گفت: اداره‌های استان در هفته پیش رو به صورت کامل تعطیل نخواهد بود و بنا به تشخیص مسئولان استانی و شهرستانی، کارکنان در ادارات حاضر خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، یعثوب نژاد محمد اظهار داشت: بر اساس تصمیمی که در استان گرفته شده ، فعالیت دستگاههای اجرایی که خدمات ضروری به مردم ارائه می دهند، از جمله استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه با تعداد مشخص شده توسط مدیران فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: شهرهای اردبیل، مشگین شهر و پارس‌آباد به عنوان شهرهای قرمز و خلخال ، نیر، گرمی و اصلاندوز به عنوان شهرهای نارنجی هستند.

نژاد محمد اظهار کرد: در بقیه ادارات کل، مدیر کل ، معاونین و تعداد محدودی از همکاران که به عنوان تصمیم گیر برای امورات ضروری در سطح کشور و استان هستند، حضور پیدا خواهند کرد.

وی گفت: وضعیت کاری برخی همکاران نیز به صورت دورکاری خواهد بود که با توجه به بخشنامه 27 آبان ماه ، مبنی بر فعالیت یک سوم کارکنان، در حال حاضر با حداقل افراد در حال اجرا است.

معاون استاندار اردبیل گفت: بانک‌ها در طول هفته پیش رو خدمات عادی به مردم ارائه نخواهند کرد و فقط خدمات ضروری در بخش خدمات دولتی و خدمات شهری (آب، برق، گاز) ارائه خواهد شد که در شورای هماهنگی بانک های استان خدمات غیرضروری مشخص و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

نژاد محمد تصریح کرد: در مورد بانک‌ها ، مراجعه‌های مردم به بانک‌ها کمتر خواهد شد و با اینکه بانک ها فعال هستند ، ولی خدمات ضروری را به مردم ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/132/ش

نظر شما