شناسهٔ خبر: 44193119 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اخبار دانش و فناوری قدس آنلاین

رایانه هوشمند هوآوی چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

رایانه هوشمند هوآوی به طور رسمی در وب سایت این شرکت چینی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پیش از این ، ما اطلاعات مختلفی در مورد کامپیوتر هوشمند (دسک تاپ) با کارایی بالا Huawei به دست آورده ایم. ما همچنین می دانیم که Huawei ممکن است از مادربرد Kunpeng و پردازنده مرکزی Huawei Yellow River K۶۸۰ خود استفاده کند. چندی پیش HUAWEI MateStation B۵۱۵ به طور رسمی در وب سایت رسمی Huawei راه اندازی شد.



ویژگی‌ها و مشخصات HUAWEI MateStation B۵۱۵

طبق اطلاعات رسمی وب سایت ، دسکتاپ های تجاری هوآوی به پردازنده‌های AMD Ryzen ۵ ۴۶۰۰G / AMD Ryzen ۷ ۴۷۰۰G و پردازنده های گرافیکی یکپارچه Radeon Graphics مجهز هستند. این کارت گرافیک را می‌توان به کارت گرافیک گسسته با عملکرد بالا ارتقا داد اما در حال حاضر هیچ اطلاعات خاصی از این مدل نمایش داده نمی‌شود.



دستگاه به صورت استاندارد با یک حافظه ۸ گیگابایتی ارائه می شود که می تواند به حافظه ۱۶ گیگابایتی DDR۴ ۳۲۰۰ ارتقا یابد، همچنین هارد دیسک‌های حالت جامد NVMe را فراهم می‌کند و دارای یک هارد دیسک مکانیکی ۱ ترابایتی است.



شاسی دستگاه از یک طرح مشبک به سبک چینی استفاده می کند ، اندازه کلی آن ۲۹۳ میلی متر * ۹۳ میلی متر * ۳۱۵.۵ میلی متر است. علاوه بر این ، در قسمت جلویی ، یک رابط شارژ سریع USB Type-C وجود دارد، همچنین از Wi-Fi بی سیم ، بلوتوث ۵.۰ و سایر ماژول ها پشتیبانی می کند.

هوآوی یک نمایشگر تمام صفحه ۲۳.۸ اینچی MateStation B۵۱۵ را با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰٪ و وضوح ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ (۱۶: ۹) پیکربندی کرده است.

رایانه HUAWEI MateStation B۵۱۵ به عنوان یکی از نکات قابل توجه در این دستگاه ، از یک صفحه کلید هوشمند هوآوی نیز بهره می برد. دکمه پاور تشخیص اثر انگشت را یکپارچه می کند، از اتصال با گوشی هوشمند از طریق NFC پشتیبانی می کند و ماژول NFC در کلید شیفت سمت راست دستگاه قرار دارد.

جای تعجب نیست که این دستگاه سیستم Windows ۱۰ Home Edition را اجرا می کند، علاوه بر عملکردهایی مانند همکاری چند صفحه ای و انتقال فایل ، HUAWEI MateStation B۵۱۵ دارای فضای ابری HUAWEI برای اشتراک گذاری پرونده ها با گوشی هوشمند از طریق دیسک ابری است.

مادربرد Huawei Kunpeng

مادربرد Kunpeng عمدتا در محصولات سازمانی ظاهر می‌شود و به نظر ما در این مرحله ، برای مشتریان متوسط ​​در دسترس نخواهد بود. بنابراین دلایلی وجود دارد که فکر کنیم این گفته برای Huawei MateStation B۵۱۵ نیز درست باشد.



پیش از این ، رایانه رومیزی Huawei در دیتابیس ۳DMark ظاهر می شد، ما می توانیم پردازنده را در داخل کیس مشخص کنیم این پردازنده Ryzen APU Renoir از AMD و به طور دقیق Ryzen ۵ PRO ۴۴۰۰G است. این نسخه تجاری تراشه فوق الذکر است که دارای ۶ هسته و ۱۲ رشته است. فرکانس اصلی بین ۳.۷GHz و ۴.۳GHz متغیر است و همچنین ، پردازنده گرافیکی Vega ۷ را با فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز ادغام می‌کند، که علاوه بر این‌ها، مصرف انرژی حرارتی ۶۵ واتی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما