شناسهٔ خبر: 44191978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سعادتی ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای مطرح کرد

شهادت فخری‌زاده‌ها محصول تفکر غربگرایان در اعتماد به آمریکا

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به ترور دانشمند کشورمان گفت: کمیسیون امنیت ملی، اجازه مذاکره مجدد را به هیچ مجموعه ای از کشور نمی دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مهدی سعادتی بیشه سری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی ترور دکتر محسن فخری زاده دانشمند ایرانی، پیامی منتشر کرد.

متن پیام عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به شرح زیر است:

«شهادت فخری زاده ها، محصول تفکر غربگرایان در اعتماد به آمریکاست. کمیسیون امنیت ملی، اجازه مذاکره مجدد به هیچ مجموعه ای از کشور در هیچ سطحی نمی دهد.»

در همین زمینه مهدی سعادتی بیشه سری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به ترور دکتر فخری زاده دانشمند ایرانی با بیان اینکه 41 سال است منافقین کوردل، مارکسیست ها و عوامل آمریکایی و صهیونیستی اقدام به عملیات تروریستی علیه ملت ایران کرده اند، گفت: ترور به عنوان یکی از اقدامات نظام سلطه استفاده می شود و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا، شیطان بزرگ، اظهار داشت: نمی توان با دشمنی که همواره با ملت ما از در جنگ وارد شده و برای ضربه زدن به منافع ملی و نظام نقشه های شوم کشیده است اطمینان کرد و تفاوتی نمی کند که رئیس جمهور آنها بایدن یا ترامپ باشد چرا که سیاست جمهوری خواهان و دموکرات های آمریکایی دشمنی محض با ملت ایران است.

وی در ادامه اعتماد به آمریکا را خطای محض دانست و افزود: علیرغم اینکه بعد از برجام و مذاکره هیچ چیزی عاید کشورمان نشده است، برخی غرب زده های داخلی باز هم به دنبال پذیرفتن مذاکره ای جدید با نظام سلطه هستند در حالی که آنها هیچ اعتقادی به منافع ملت ما ندارند.

مهدی سعادتی بیشه سر

سعادتی در ادامه ترور شهید فخری زاده ها را نتیجه برجام بی فرجام توصیف و اظهار کرد: برجام زمینه ساز چنین حوادث تلخی در کشور شده، چرا که بسیاری از اسامی دانشمندان ما در تمامی عرصه ها چه هسته ای و چه موشکی به بهانه نظارت تیم های بازرسان خارجی به آنها داده شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین به نام بردن نتانیاهو از شهید فخری زاده اشاره کرد و یادآور شد: اینکه نتانیاهو از اسامی دانشمندان ایرانی چون شهید فخری زاده یاد می کند نشان دهنده افشای اسامی دانشمندان ما از سوی بازرسان سازمان های بین المللی است که باعث شده دشمنان با کینه توزی ذاتی خود برای ترورهای کور و یا هوشمندانه برنامه ریزی کنند.

وی همچنین اعتماد به آمریکا را اعتماد به شیطان دانست و گفت: ملت ما به خوبی می دانند نتیجه وابستگی و اتکا به کدخدا زمینه ساز مشکلات بسیار در کشور شده اما متأسفانه برخی در داخل هنوز این مسئله را باور نکرده و همچنان کورکوانه شیطان را دوست خود قرار داده اند.

سعادتی بیشه سری در ادامه ضمن محکومیت ترور دانشمند ایرانی و گرفتن انتقام خون شهدا، عنوان کرد: مجلس و کمیسیون امنیت ملی با حساسیت در هفته جاری کار را دنبال می کند و اعلام می کنیم انتقام خون شهدای هسته ای، موشکی و دیگر شهدایمان را می گیریم و نهضت ادامه دارد، تا دشمن بداند شهادت پایان مسیر ملت ما نیست.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در ادامه در توصیه به غرب زدگان داخلی تأکید کرد: از نگاه به دستان دشمنان دست برداشته و با اتکا به داشته های داخل به خودکفایی و خودباروی برسید.

وی افزود: مجلس و به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دنبال آن است تا در طرح یک فوریتی جواب عهدشکنی های دشمنان را داده و به زودی با توجه به  تأکید رهبر انقلاب و مصوبه شورای عالی امنیت ملی تصمیمات بسیار مهمی در موضوع غنی سازی، سانتریفیوژها و مباحث مختلف دیگر گرفته می شود که مردم را بلافاصله در جریان این تصمیمات قرار می دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه اجازه مذاکره مجدد به هیچ مجموعه ای از کشور در هیچ سطحی را نخواهیم داد، خاطرنشان کرد: آزمودن مجدد دشمن در ابعاد مختلف از جمله مسائل سیاسی، امنیتی، دفاعی، فرهنگی و اقتصادی اشتباه است و به طور رسمی اعلام می کنیم با توجه به دشمنی های مستمر آمریکا، این شیطان بزرگ، سیاست های مجلس یازدهم و کمیسیون امنیت ملی بر آن است که به هیچ عنوان اجازه مذاکره مجدد به هیچ مجموعه ای از کشور در هیچ سطحی نمی دهد./

پایان پیام

نظر شما