شناسهٔ خبر: 44190840 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نماینده مجلس: شهدای دانشمند هسته‌ای سند مظلومیت ایران اسلامی هستند

رئیس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس در پیامی ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دکتر فخری‌زاده،گفت:شهدای دانشمند هسته ای، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند. بی گمان دشمنان با ترور و جنایات خبیثانه خود در این خیال واهی بسر می‌برند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند، اما نمی‌دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت تنومند‌تر خواهد شد جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام خانه ملت، محمدسرگزی در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پیامی صادر کرد.

متن پیام رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس به شرح زیر است:

بِسْمِ ربّ الشهداء و الصدیقین
وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ* سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ* وَیُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَهَا لَهُمْ (محمد ۴-۶)

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):
شهادت این دانشمندان برجسته (دانشمندان هسته ای) در راه آرمان‌های بلند و الهی، به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو بخشید و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزش‌های معنوی دست یافتند.

باری دیگر جنایت سبعانه و ضدانسانی ایادی استکبار و اهریمنان تاریک اندیش موجب شهادت دریغ انگیز یکی از سرمایه‌های علمی و فرزند برومند ایران اسلامی شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور گردید.

شهدای دانشمند هسته ای، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند. بی گمان دشمنان با ترور و جنایات خبیثانه خود در این خیال واهی بسر می‌برند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند، اما نمی‌دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت تنومند‌تر خواهد شد و همچنان که شهادت دانشمندان شهید علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن کاروان علم و دانش را از حرکت بالنده خویش باز نداشت، خون این دانشمند فرهیخته نیز همراه با تألم و تأثری که بر جای می‌گذارد، بوستان علم و معرفت را در نقطه نقطه میهن اسلامی بارور خواهد ساخت.

ضمن محکوم نمودن این حرکت خبیث و ناجوانمردانه ضد بشری با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بویژه شهدای عرصه فناوری هسته‌ای و تداوم راه پر افتخار آنان با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده را محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده مکرم ایشان و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

محمد سرگزی
رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس شورای اسلامی.
 

انتهای پیام/

نظر شما