شناسهٔ خبر: 44190789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

غریب‌آبادی: متهم شهادت فخری‌زاده مشخص است

ابنا

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در واکنش به شهادت دانشمند صنعت دفاعی کشورمان تصریح کرد که متهم این ضایعه مشخص است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، در واکنش به شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی کشورمان تصریح کرد که متهم این ضایعه مشخص است.

«کاظم غریب آبادی» روز جمعه 7 آذر 1399 با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:‌ در یکی از جلسات مجازی وین حضور داشتم که از ترور و شهادت فخری زاده مطلع شدم. خبری شوکه کننده بود. این شهید بزرگوار را بیش از ٢٠ سال است که می شناسم. در کار بسیار جدی و اهل عمل بود و در پیشبرد امور، اهل مسامحه نبود. دانشمندی پرتلاش بود که فعالیتش محدود به یک یا دو حوزه نبود. برای اعتلای صنعت دفاعی و تقویت توان کشور در حوزه پدافندی، اقدامات بسیاری انجام داد.

وی با بیان اینکه «جوانان و مردم ما باید این سرمایه های ملی را بشناسند» افزود: از وزارت دفاع و صدا و سیما درخواست می کنم تا این شهید عزیز را تا جایی که امکان دارد، بیشتر به جامعه معرفی کنند.

سفیر کشورمان افزود: قطعا مسیر ایشان و دیگر شهدای حوزه علمی و پژوهشی کشور، با صلابت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و دشمنان ایران عزیز، تقاص خونشان را پس خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه «متهم اصلی نیز مشخص است» افزود: اینجانب به سهم خود، این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه علمی، صنعت دفاعی، همسر و فرزندان گرامی این شهید بزرگوار تسلیت عرض می کنم.

گفتنی است فخری زاده از دانشمندان کشورمان عصر امروز در حمله تروریستی در منطقه آبسرد استان تهران به شهادت رسید.

............................
پایان پیام/ 167

نظر شما