شناسهٔ خبر: 44190198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام‌ جمعه ابهر در واکنش به شهادت شهید فخری‌زاده:

دشمنان باید بدانند راه شهیدان ادامه دارد

زهرا فتحی

امام‌جمعه ابهر گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که راه شهیدان همواره ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، عنوان کرد: تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه از ترس پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی یکی دیگر از مدیران و خدمت‌گزاران عرصه علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه شهید محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود، ادامه داد: این شهید والا مقام در طول دوران عمر با برکت خود منشاء خدمات فراوان بوده و توانست توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه بی‌شک ترور این دانشمند والامقام روز تلخی برای ملت ایران رقم زد و دوباره داغدارمان کرد، یادآور شد: دشمنان اسلام باید بدانند که راه شهیدان همواره ادامه دارد.

رحیمی با تاکید بر اینکه از زمانی که دشمنان اسلام و ایران، خروش الله‌اکبر در این سرزمین را شنیدند همواره با ناجوانمردی سعی در حذف دانشمندانی کردند که نوید تمدن بزرگ ایرانی و اسلامی را می‌دادند، گفت: خون شهیدان دانشمند وطن‌مان در کنار شهدای دیگر، این درخت تنومند را باز سیراب خواهد کرد و به قول امام راحل «هر چند ما را بکشید، ما قوی‌تر خواهیم شد».

وی خاطرنشان کرد: شهادت این دانشمندان برجسته در راه آرمان‌های بلند و الهی به کشور، انقلاب اسلامی، ملت ایران و محیط علمی آبرو می بخشد و آنان با این شهادت، به بالاترین رتبه از ارزش‌های معنوی دست می‌یابند.

انتهای پیام

نظر شما