شناسهٔ خبر: 44190078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

جلسه اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار در سالن جلسات شهید رجائی استانداری ایلام برگزار شد.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این نشست گفت : اداره ورزش و جوانان استان در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی از محل ماده ۲۷ در بحث جذب سرمایه گذار در استان توانسته عملکرد خوبی داشته باشد

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ؛ جلسه اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار محترم در سالن جلسات شهید رجائی استانداری ایلام برگزار شد.
در این جلسه استاندار ایلام در خصوص محدودیت های کرونایی استان و ابراز امیدواری ایشان از آمار دور روز گذشته و تقدیر و تشکر از مردم فهیم استان و همچنین مدیران دستگاه هایی که همکاری های لازم را در این خصوص داشتند.
علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این جلسه در خصوص واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی از محل ماده ۲۷ توضیحات کامل و جامعی از آمار پروژه ها، تعداد پروژه های واگذار شده، مشکلاتی که سد راه هستند برای واگذاری بیشتر و موفق تر در بحث جذب سرمایه گذار ارائه دادند.
سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص همکاری های ایشان در بحث کرونا، دستورات لازم را به مدیرانی که میتوانند به واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی سرعت ببخشند اعمال کردند.
و در پایان قیصوری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تلاش و پیگیری جدی مدیر کل ورزش و جوانان در بحث عملکرد موفق در واگذاری ها تقدیر و تشکر کردند.

نظر شما