شناسهٔ خبر: 44190034 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسابقه کتابخوانی «پیگیر اخبار نباشید»

اخـبـار؛ از سرگرمی بی‌خطر تا سلاح کشتار جمعی!

کانون‌های وحدت و رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، مسابقه کتابخوانی و حلقه مطالعاتی کتاب «پیگیر اخبار نباشید» را برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا،  کتاب «پیگیر اخبار نباشید» نوشته رولف دوبلی با ترجمه عادل فردوسی‌پور، بهزاد توکلی و علی شهروز، در پاییز ۱۳۹۹ به فارسی منتشر شده است. این کتاب به اخبار و نقشی که در زندگی افراد می‌گذارد، پرداخته و شامل دلایلی برای عدم توجه به اخبار، تحقیقاتی در مورد تأثیر خواندن اخبار و نکاتی در مورد چگونگی از بین بردن این عادت است. در دنیای امروز اخبار از یک نوع سرگرمی بی‌خطر به یک سلاح کشتار جمعی مبدل شده که به طور مستقیم بر روی سلامت روان انسان‌ها تاثیر می‌گذارد.

این مسابقه شامل سه بخش می‌شود. بخش اول شامل ارزشیابی دانسته‌های مطالعه کنندگان از طریق آزمون است. بخش دوم شامل تولید محتوای نوشتاری و صوتی مخاطبان در زمینه فهم مفاهیم کتاب است و بخش سوم شامل تولید محتوای ویدئویی ارائه کل کتاب است.

مسابقه کتابخوانی «پیگیر اخبار نباشید» از ۱۰ تا ۲۰ آذر برگزار می شود و در پایان برنامه  گفت‌و گوی زنده در اینستاگرام پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی کانون وحدت و رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به آدرس  UTmasc و Vahdat_ut و اینستاگرام Vahdat_ut و UT.masc  نسبت به اعلام علاقه مندی به شرکت در مسابقه اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما