شناسهٔ خبر: 44189691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس:

نهاد‌های دولتی و نظامی کشور با مهاجمان و عاملان حادثه ترور شهید فخری‌زاده برخورد کنند

بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در بیانیه‌اى خواستار برخورد شدید نهاد‌های دولتی و نظامی کشور با مهاجمان و عاملان حادثه ترور شهید محسن فخری زاده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در بیانیه اى ضمن محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده، نوشت: خواستار برخورد شدید نهاد‌های دولتی و نظامی کشور با مهاجمان و عاملان این حادثه هستیم.

در این بیانیه آمده است:
محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و معاون وزیر دفاع، بعد از ظهر جمعه هفتم آذرماه ۱۳۹۹ توسط افراد ناشناس مورد هدف قرار گرفت و ترور شد. شهادت این دانشمند ارزشمند محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظه) و خانواده بزرگوار این شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه محسن فخری زاده، معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری صنایع دفاعی به دست تروریست‌های ملحد در خاک کشور از چند زاویه قابل بررسی است:

۱) نظر به اشاره نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی به این دانشمند فقید و آگاهی از هدف ترور بودن ایشان و همچنین انتشار خبر‌هایی در رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر قرار گرفتن اطلاعات آژانس بین المللی انرژی اتمی در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم، وزارت امور خارجه و آژانس ملی انرژی اتمی باید پاسخگو باشند، که چرا در قبال تعهدات برجامی نافرجام باید متحمل چنین اتفاقاتی شویم؟

۲) ترور سردار سپهبد سلیمانی و دکتر فخری زاده در فاصله کمتر از یک سال توسط آمریکا و ولد نامشروعش نشان می‌دهد دشمنان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هیچ نگاه مسالمت آمیز و مصالحه جویانه‌ای در قبال کشور عزیزمان ندارند. پس از انتخابات امریکا شنیده‌هایی مبنی بر از سرگیری مذاکره و برجام به گوش می‌رسید. ما «به عقب برنمی گردیم» و هر گونه مذاکره احتمالی در آینده کان لم یکن تلقی می‌شود.

۳) وزارت خارجه پاسخگو باشد که در یک سال گذشته و پس از ترور فرمانده ارشد سپاه قدس و معاون وزیر دفاع، در مجامع بین المللی نسبت به اقامه دعوی در برابر دول مهاجم چه اقداماتی را انجام داده است؟! نظر به تحریم‌های ظالمانه و مختلف علیه کشور به دلایل واهی، توقع داریم رویکرد و موضع مناسبی را نسبت به این دو ترور در مجامع بین المللی توسط وزارت خارجه شاهد باشیم.

۴) انجام عملیات ترور و حمله انتحاری و مسلحانه در مناطق مسکونی که البته تازگی هم ندارند ماهیت پلید رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی را بر همگان آشکار ساخت. بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس ضمن محکومیت این اقدام، خواستار برخورد شدیدالعمل نهاد‌های دولتی و نظامی کشور در برخورد با مهاجمان و عاملان این حادثه می‌باشد.

نظر شما