شناسهٔ خبر: 44189676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آرد برای ۲۰۰ روستای فاقد نانوایی در زنجان توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: طی یک ماهه گذشته برای ۲۰۰ روستای صعب‌العبور و فاقد نانوایی این استان آرد توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محمد ایزدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع آرد در این روستاها با نظارت فرمانداری، بخشداری های تابعه و معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می شود.
 وی اظهار داشت: توزیع آرد در روستاهای فاقد نانوایی به منظور برنامه ریزی های لازم و قبل از شروع فصل بارندگی و زمستان بوده است.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: با توجه به اینکه برخی از روستاهای فاقد نانوایی صعب العبور هستند و با اولین برف زمستانی راه های ارتباطی آنها مسدود می شود قبل از فصل زمستان توزیع آرد میان آنها انجام می شود.
ایزدی ادامه داد: نحوه توزیع آرد در این روستاها از طریق تکمیل فرم های مربوطه که به تایید مرکز بهداشت، شورای روستا و بخشداری مربوطه رسیده باشد، اقدام می شود.
وی به بازدید از نانوایی های استان زنجان اشاره کرد و افزود: کارشناسان شرکت غله در آبان ماه سالجاری از ۳۰۰ نانوایی بازرسی و بازدید کرده اند.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ استان زنجان گفت: این بازرسی‌ها با تیمی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتحادیه نانوایان به منظور صیانت از بیت المال و حقوق شهروندان در سطح استان انجام می شود.
 ایزدی تاکید کرد: واحدهای نانوایی متخلف به منظور برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند و در برخی موارد نسبت به تعدیل سهمیه واحدهای متخلف از سوی کارگروه گندم، آرد و نان اقدام شده است.
وی از شهروندان استان زنجان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارش خود را به شماره ۳۳۴۵۴۵۰۳ واحد آرد و نان شرکت غله اطلاع دهند.

نظر شما