شناسهٔ خبر: 44189598 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جنبش حماس:

به قدرت ایران برای جبران ازدست دادن یک دانشمندهسته ای ایمان داریم

فاطمه صالحی

جنبش حماس با صدور بیانیه ای ترور شهید محسن فخری زاده یکی از دانشمندان هسته ای ایران را به شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  فلسطین الیوم، جنبش حماس با صدور بیانیه ای، ترور شهید محسن فخری زاده را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ما ترور دکتر فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم می‌کنیم. این ترور همزمان با تهدیدهای پی در پی و مداوم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف محروم کردن این کشور و امت اسلامی از دست‌یابی به ابزارهای پیشرفت علمی و قدرت صورت گرفته است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: هدف از این گونه ترورها این است که هرگونه پیشرفتی تنها در انحصار رژیم اشغالگر صهیونیستی و پروژه توسعه‌طلبانه آن باشد که کل امت را هدف قرار داده است.

جنبش حماس اعلام کرد: ما به قدرت ایران و امت اسلامی برای جبران این خسارت با کار و پیشرفت بیشتر ایمان داریم تا اینگونه ابزارهای قدرت و پیشرفت علمی در منطقه از انحصار جریان استکبار خارج شود.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر روز جمعه عناصر تروریستی مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.

نظر شما