شناسهٔ خبر: 44189597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام مسئولان گلستان در پی ترور شهید فخری زاده

سیدحسین حسینی

مسئولان استان گلستان در پیام‌های جداگانه ترور شهید دکتر محسن فخری زاده، دانشمند برجسته کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

*در بخشی از پیام هادی حق‌شناس، استاندار گلستان آمده است: «تروری بی‌رحمانه، بی‌شرمانه که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم خورده این نظام برنامه‌ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه کشور را مختل سازند، غافل از آنکه فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج‌گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود.

پیام ستیزه‌جویی استکبار جهانی با نظام اسلامی در قالب ترور فرزندان این سرزمین موضوع تازه‌ای نیست و این جریان از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد سلیمانی ادامه داشته و امروز شهادت دکتر فخری زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.»

*آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان نیز در پیامی آورده است: «ایران اسلامی که قربانی مدام سیاست‌های سلطه در گسترش تروریسم بوده است، این بار نیز یکی از فرزندان خدوم خود را از دست داد و اما خون این شهید گرانقدر و دیگر بی‌گناهان و قربانیان ترور، همانند گذشته، اشغالگران و سلطه خواهان را رسواتر خواهد کرد.

*ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و قدرت‌های بزرگ و دست‌نشانده‌های آنها، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهم با به‌کارگیری تمام توان اطلاعاتی عاملان این ترور را شناسایی و به سزای اعمال ننگین برساند.»

*در پیام غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی آمده است: «بار دیگر، دست پلید مدعیان دموکراسی و حقوق بشر، با ترور دانشمند هسته‌ای، شهید عزیز دکتر محسن فخری زاده، از آستین شوم مزدوران خود فروخته، در اوج عجز و ناتوانی بیرون آمد و وحشت مستکبران را از عزت و سربلندی ایران اسلامی آشکار گردانید.

بی‌شک جوانان انقلابی و توانمند ما، پرچم عزت بخش شهیدان علم و فضیلت را بر بام اندیشه خویش به اهتزاز درآورده و راه پر افتخار آن را با استقامت و ایثار ادامه خواهند داد.»

*در بخشی از پیام هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان آمده است: «یک بار دیگر دست جنایتکاران صهیونیست بوسیله عوامل خودباخته هویدا شد و در اقدام تروریستی یکی دیگر از فرزندان این نظام را به شهادت رساندند. دشمن بداند فرزندان این نظام انتقام سختی از آنان خواهند گرفت.»

*در بخشی از پیام مشترک فرمانده و نماینده ولی‌فقیه سپاه نینوا آمده است: «سالهاست دشمنان قسم خورده این آب‌وخاک برای توقف جریان انقلاب و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند. تقدیم بیش از ۱۷ هزار شهید ترور از رئیس‌جمهور ، نخست‌وزیر و رئیس قوه قضاییه گرفته تا مردم کوچه و بازار گواه بزدلی دشمنانی است که توان مقابله رودررو با اراده ملت ایران را ندارند.

حتم داریم ترور ناجوانمردانه این دانشمند برجسته که در عین گمنامی زحمات فوق‌العاده‌ای در صنعت هسته‌ای و دفاعی برای ایران کشیده با اقدامی کوبنده پاسخ داده خواهد شد. تردیدی نیست به برکت خون این شهید والامقام مسیر پیشرفت و رشد علمی کشور نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با سرعتی بیشتر از گذشته استمرار خواهد داشت.»

 انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما