شناسهٔ خبر: 44189539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

وضعیت سهراب مرادی خوب است؛

بیرانوند: تیم کاملی را راهی مسابقات تاشکند می‌کنیم/ لیگ وزنه‌برداری به بهترین شکل برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: تلاش می‌کنیم تیم کاملی را برای مسابقات جام فجر و مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند آماده کنیم تا تکلیف سهمیه‌های المپیک هم مشخص شود.

صاحب‌خبر -

محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط پیگیری اردوی تیم ملی این رشته اظهار داشت: الحمدلله وضعیت خوبی در اردوها وجود دارد و از آبان‌ماه اردوی تیم ملی را آغاز کرده‌ایم. بنابر اعلام سرمربی تیم ملی، 15 آذرماه زمان نخستین رکوردگیری ملی‌پوشان خواهد بود تا وضعیت آمادگی بچه‌ها به‌‎طور دقیق سنجیده شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: از 9 آبان اردوی تیم ملی را با 9 ورزشکار آغاز کردیم و این تعداد پس از بازیابی سلامتی حافظ قشقایی به 10 نفر رسید. کیانوش رستمی هم البته در این اردوها حضور نداشت و تمرینات خود را انفرادی پیگیری می‌کرد.

بیرانوند در مورد وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر در استان خوزستان عنوان کرد: درباره لیگ هم شرایط خوبی داریم و از آخر آذرماه ان‌شاالله برگزاری مسابقات لیگ را استارت خواهیم زد. استقبال خوبی از این مسابقات شده و تعداد تیم‌های زیادی هم در مسابقات لیگ برتر حضور خواهند داشت. تلاش فدراسیون وزنه‌برداری بر این بوده تا مسابقات لیگ به بهترین نحو و با رعایت پروتکل‌ها پیگیری شود و انتفاع مالی مناسبی هم به مربیان و ورزشکاران برسد.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: از تمام باشگاه‌هایی که در این شرایط خاص و مسیر سخت کنار فدراسیون بودند و با حضور قطعی خود به ما برای برگزاری این لیگ دلگرمی دادند متشکرم. در تلاش هستیم تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خطری کسی را تهدید نکند و این لیگ کیفیت مناسب و جذابیت بالایی داشته باشد تا در نهایت بتواند به تیم ملی ما کمک کند.

محسن بیرانوند به موضوع برگزاری لیگ جوانان هم اشاره داشت و بیان کرد: سال گذشته مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان با مسابقات جوانان همزمان برگزار می‌شد که این امکان در سال جاری فعلاً ممکن نیست اما قطعاً مسابقات لیگ جوانان را به شیوه‌ای متفاوت برگزار خواهیم کرد.

وی نهایتاً درباره شرایط شانس مدال المپیکی ایران گفت: وضعیت سهراب مرادی هم خوب است و آسیب‌دیدگی وی تا حد زیادی بهبود یافته و در اردوهای تیم ملی هم محمدحسین برخواه از او رضایت داشته. تلاش می‌کنیم تیم کاملی را برای مسابقات جام فجر و مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند آماده کنیم تا تکلیف سهمیه‌های المپیک هم مشخص شود.

انتهای پیام/

نظر شما