شناسهٔ خبر: 44189429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استانداری کرمانشاه:

با برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا برخورد قانونی می‌شود

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه دوران مماشات تمام شده، تاکید کرد: با برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا برخورد قانونی می شود.

صاحب‌خبر -

حسین خوش‌اقبال در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اسلام آبادغرب اظهارداشت:  هفته دوم ممنوعیت ها و محدودیت های کرونایی از هفته نخست آن مهمتر است. اگر در این هفته همراهی بیشتر مردم و اصناف و بازاریان را نداشته باشیم باید منتظر بغرنج شدن شرایط باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: اهمال کاری یا بی توجهی به ممنوعیت ها شرایطی برای استان پدید می آورد که هزینه های روانی، اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت.

وی از  مردم در خواست کرد بخاطر سلامت خود در هفته دوم ممنوعیت ها کمال همراهی را داشته باشند تا استان از وضعیت قرمز خارج شود.  

خوش اقبال با بیان اینکه هفته دوم اعمال ممنوعیت و محدودیت ها نظارت جدی تری را می طلبد، تاکید کرد: با عوامل مسئولی که در اعمال، اجرا و رعایت این ممنوعیت ها در استان کوتاهی یا قصور داشته باشند و موجب رها شدن کار شوند، حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم از ما توقع جدیت در اجرای طرح را دارند، تصریح کرد: نمی توانیم سلامت استان و امنیت جانی و روانی مردم را فدای عده ای اهمال کار و بی مبالات کنیم و شاهد افزایش قربانیان کرونا باشیم.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی افراد به سلامت عمومی تصریح کرد: در شرایطی که هر روز شاهد از دست رفتن شماری از عزیزانمان هستیم و کادر درمانی با خستگی روبروست، سزاوار نیست همچنان شاهد برپایی مجالس عروسی و عزا باشیم.

خوش اقبال تاکید کرد: حتما در روزهای آینده برخورد جدی تر و بدون مماشات با برگزارکنندگان مجالس عروسی و عزا خواهد شد. این برخورد حتما شامل برپاکنندگان، دعوت کنندگان و اماکنی خواهد شد که میزبان این مجالس هستند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: از بزرگان طوایف و اقوام توقع بیشتری در ارشاد و راهنمایی در شهرستانها می رود که مانع برپایی مجالس عروسی و عزا باشند.

خوش اقبال در پایان این جلسه از زحمات شبانه روزی مجریان و نیروی انتظامی و همراهی اصناف و بازاریان در اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت ها تقدیر کرد.

انتهای پیام

نظر شما