شناسهٔ خبر: 44189345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسوولان گلستان ترور شهید محسن فخری‌زاده را محکوم کردند

گرگان - ایرنا - هادی حق‌شناس استاندار و آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان با صدور پیام‌های جداگانه ترور محسن فخری‌زاده دانشمند و رییس سازمان پژوهش وزارت دفاع و شهید صنعت دفاعی کشور را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

در پیام استاندار گلستان آمده است: حادثه تروریستی آبسرد دماوند و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته صنعت دفاعی ایران، دکتر محسن فخری زاده، تروری بی رحمانه و بی شرمانه بود که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم خورده این نظام برنامه‌ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه کشور را مختل سازند غافل از آنکه فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود.

حق شناس در پیام خود آورده است: ستیزه‌جویی استکبار جهانی با نظام اسلامی در قالب ترور فرزندان این سرزمین موضوع تازه ای نیست و این جریان از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد سلیمانی ادامه داشته و شهادت دکتر فخری زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.

استاندار گلستان در پیام خود نوشت: بر این باوریم که مسیر شهید فخری زاده و تمام دانشمندان هسته‌ای ایران تا دستیابی کامل به انرژی صلح آمیز هسته ای ادامه دارد و یقیناً حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی به دنیا اثبات خواهد شد.

همچنین آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی نوشت: ایران اسلامی که قربانی مدام سیاست های سلطه در گسترش تروریسم بوده است، این بار نیز یکی از فرزندان خدوم خود را از دست داد اما خون این شهید گرانقدر و دیگر بیگناهان و قربانیان ترور، همانند گذشته، اشغالگران و سلطه خواهان را رسواتر خواهد کرد.

امام جمعه گرگان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و قدرتهای بزرگ و دست نشانده های آنها، از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواست با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی عاملان این ترور را شناسائی و به سزای اعمال ننگین برساند.

همچنین شمار دیگری از مسوولان استان گلستان با پیام های مشابه ضمن محکومیت اقدامات تروریستی ؛ شهادت دانشمند ایرانی را تبریک و تسلیت گفتند.

عصر روز جمعه هفتم آذرماه، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را در آبسرد شهرستان دماوند مورد حمله قرار داده و ایشان را به شهادت رساندند.

نظر شما