شناسهٔ خبر: 44189317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

ناکام ماندن اهداف شوم دشمنان با همت دانش پژوهان

استاندار خراسان جنوبی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: اهداف شوم دشمنان با همت دانشمندان و دانش پژوهان ناکام می‌ ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی در پی شهادت دکتر «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی کشور در پیامی گفت: همت دانشمندان و دانش پژوهان کشور، اهداف شوم دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

 ملانوری شامگاه جمعه در این پیام نوشت: دست جنایتکار تروریست‌ ها، بار دیگر ضایعه‌ ای اسف‌بار آفرید تا به پشتوانه‌ های علمی کشور، خسارتی جبران‌ناپذیر وارد کند و مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌ های مختلف علمی شود، غافل از اینکه همت دانشمندان و دانش پژوهان کشور، این اهداف شوم را ناکام خواهد گذاشت و خون پاک شهیدان عزیز میهن، درخت تناور انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

او افزود: اینجانب شهادت دانشمند، دکتر محسن فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه هم استانی‌ های عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم و از درگاه ایزد منان، علو درجات را برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل را برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.

بعد از ظهر (جمعه) ۹۹/۹/۷، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند و او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ ی

نظر شما