شناسهٔ خبر: 44189254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار زنجان:

اقدامات اجرایی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان با قوت انجام می‌شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: امور مربوط به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با قوت و قدرت هرچه تمام در حال انجام است و این کنگره با بهترین کیفیت برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فتح الله حقیقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه تلاش دست اندرکاران این است که کنگره ملی شهدا زنجان در زمان مقرر و تعیین شده و بدون هیچ مشکلی و در سطح مطلوب و مناسب برگزار شود.

وی برگزاری کنگره ملی شهدا را یک رویداد مهم فرهنگی خواند و با تاکید بر اینکه در این خصوص باید عوامل ذیربط پای کار باشند، اظهار داشت: به منظور برگزاری این کنگره، کمیته های تخصصی مختلف شکل گرفته و کارهای خود را نیز آغاز کرده اند که سال آینده (۱۴۰۰) در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

حقیقی با بیان اینکه سپاه و بسیج در کارها و اقدامات موفقی که داشتیم همواره یار و یاور ما بوده و هستند، تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، وظیفه ما است که دبیرخانه و ستاد آن نیز از مدت ها پیش ایجاد شده است.

استاندار زنجان با تاکید براینکه کارهای مربوط به تهیه و جمع آوری مستندات کنگره ملی شهدای استان زنجان آغاز شده است، گفت: نخستین کمک مالی استانداری زنجان به این کنگره ملی در حد وسع و توان صورت گرفته است.

نظر شما