شناسهٔ خبر: 44188922 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر خارجه یمن:

ترور فخری زاده شدت ترس دشمنان ملت ایران را نشان می دهد

وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد و این اقدام تروریستی را نشانگر عمق و میزان ترس دشمنان ملت ایران برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر امور خارجه یمن در پیام تسلیتی به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، «هشام شرف» گفت: هدف از دامن زدن به اقدامات تروریستی جلوگیری از پیشرفت توانمندی‌های علمی و صنایع دفاعی ایران است و عمق وحشت و هراس دشمنان ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی همچنین افزود که با این حال این اقدامات هرگز قادر به توقف پیشرفت ایران در زمینه‌های مختلف نخواهد بود.

گفتنی است که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل گردید.

متأسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیا ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما