شناسهٔ خبر: 44188690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

منصوری قرچک به دنبال مدعی شدن دوباره در لیگ برتر فوتسال

علی احدی

تیم فوتسال منصوری قرچک که چند سال پیش به دلیل مشکلات مالی منحل شده بود بار دیگر به سطح اول فوتسال برگشته و به دنبال مدعی شدن است به شرطی که بر حواشی بوجود آمده غلبه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال منصوری قرچک با دریافت امتیاز تیم ستارگان ورامین بار دیگر به صحنه اول فوتسال کشور بازگشت؛ تیمی محبوب و دوست داشتنی که خاطرات خوبی در فوتسال ایران رقم زده و تا فینال جام باشگاه های‌آسیا هم پیش رفته است.
این تیم که به تازگی تمرینات خودرا با محسن حسن زاده شروع کرده و در نقل و انتقالات هم چند بازیکن خوب را به خدمت گرفته اخیرا درگیر حواشی خودساخته شده و مصاحبه سهم دینی مدیرعامل این باشگاه علیه داورزنی سرمربی سابق این تیم جو را علیه این مدیر کرده است.

داورزنی که با وجود مشکلات مالی در سالهای گذشته نتایج خوبی با تیم های قرچک و ورامین گرفت امسال با مدیران تیم به توافق نرسید که این اتفاق به مذاق مدیران باشگاه منصوری خوش نیامد.طی روزهای گذشته پیشکسوتان و چهره های سابق تیم منصوری عموما از داورزنی حمایت کردند و امیدوارند تا این حواشی فروکش کند.
منصوری پتانسیل بازگشت به سطح اول فوتسال ایران را دارد و می تواند بار دیگر در سالهای آتی حتی بر سکوی قهرمانی لیگ برتر هم بنشیند به شرطی که اصولی تر عمل کرده و از حواشی خود ساخته دور شود.
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما