شناسهٔ خبر: 44188552 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

راهی که سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها شروع کردند هرگز متوقف نخواهد شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت:ترور ناجوانمردانه‌ شهید فخری زاده توسط عوامل و ایادی استکبار جهانی نشان داد دشمنان ملت ایران که نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و نظامی بشکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت دانشمند برجسته دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پیامی با محکومیت شدید این جنایت بیان کرد: دشمنان با تمسک به اقدامات تروریستی و بزدلانه تلاش می‌کنند در عزم و اراده این ملت بزرگ خلل وارد کنند اما نمی‌دانند راهی که سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها شروع کرده‌اند هرگز متوقف نخواهد شد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت، مجاهد عرصه جهاد علمی و دفاعی شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که عمری بی‌ادعا برای پیشبرد اهداف دفاعی و اقتدار میهن عزیزمان کوشید و ثمره مجاهدت‌هایش همیشه کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد بود، ثلمه‌ای عمیق و جبران‌ناپذیر بر دل ملت شریف و فهیم ایران اسلامی وارد آورد.

ترور ناجوانمردانه این دانشمند عزیز توسط عوامل و ایادی استکبار جهانی نشان داد دشمنان ملت ایران که نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و نظامی بشکنند، حال با تمسک به اقدامات تروریستی و بزدلانه تلاش می‌کنند در عزم و اراده این ملت بزرگ خلل وارد کنند، اما نمی‌دانند راهی که سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها شروع کرده‌اند هرگز متوقف نخواهد شد.

این‌جانب شهادت مظلومانه این دانشمند عرصه دفاعی کشور را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم شریف و شهید پرور کشورمان، همکاران و هم‌سنگران ایشان در وزارت دفاع و نیز اعضای خانواده آن شهید، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

نظر شما