شناسهٔ خبر: 44188519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار سمنان شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت

راه پرافتخار شهید فخری زاده پرصلابت تر از گذشته ادامه می یابد

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان با انتشار پیامی، شهادت دکتر محسن فخری زاده؛ دانشمند هسته ای و چهره ی پر افتخار صنعت دفاعی کشور را تسلیت گفت. ‎

صاحب‌خبر -

استاندار سمنان ضمن محکوم کردن ترور این چهره شاخص علوم دفاعی کشورمان عنوان کرد: بی تردید خون پاک و مطهر این شهید همچون چشمه ای زاینده خواهد جوشید و راه پر افتخار این شهید والامقام پرصلابت تر از گذشته توسط شاگردانش تداوم می یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری سمنان متن پیام استاندار سمنان بدین شرح است:

 شنیدن خبر هولناک ترور شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و یکی از دانشمندان هسته ای ایران، آنهم در آستانه ی سالگرد شهادت دیگر شهید هسته ای کشور، شهید شهریاری، بار دیگر قلب مردم مومن، نجیب و انقلابی ایران و سایر ملت های آزاده و حق طلب را به درد آورد و چهره ی واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار ساخت . 

 اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت وقیح، شهادت این سردار دانش و علم و مدیر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و به رئیس محترم دولت تدبیر و امید و نیز به همرزمانش در وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح و به اندیشمندان و پژوهشگران کشور و عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای همسر و فرزندان عزیزش صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم . 

بی تردید خون پاک و مطهر این شهید همچون چشمه ای زاینده خواهد جوشید و راه پر افتخار و پر عظمت این شهید گرامی توسط شاگردان و همرزمان دیگرش پر صلابت تر از گذشته طی خواهد شد . 

   انتهای پیام       
         

نظر شما