شناسهٔ خبر: 44188372 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

غریب‌آبادی:

متهم شهادت فخری‌زاده مشخص است

کاظم غریب آبادی در پیامی نوشت: قطعاً مسیر ایشان و دیگر شهدای حوزه علمی و پژوهشی کشور، با صلابت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و دشمنان ایران عزیز، تقاص خونشان را پس خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی روز جمعه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: در یکی از جلسات مجازی وین حضور داشتم که از ترور و شهادت فخری زاده مطلع شدم. خبری شوکه کننده بود. این شهید بزرگوار را بیش از ٢٠ سال است که می‌شناسم. در کار بسیار جدی و اهل عمل بود و در پیشبرد امور، اهل مسامحه نبود. دانشمندی پرتلاش بود که فعالیتش محدود به یک یا دو حوزه نبود. برای اعتلای صنعت دفاعی و تقویت توان کشور در حوزه پدافندی، اقدامات بسیاری انجام داد.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم ما باید این سرمایه‌های ملی را بشناسند افزود: از وزارت دفاع و صدا و سیما درخواست می‌کنم تا این شهید عزیز را تا جایی که امکان دارد، بیشتر به جامعه معرفی کنند.

غریب آبادی ادامه داد: قطعاً مسیر ایشان و دیگر شهدای حوزه علمی و پژوهشی کشور، با صلابت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و دشمنان ایران عزیز، تقاص خونشان را پس خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه متهم اصلی نیز مشخص است تصریح کرد: اینجانب به سهم خود، این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری، جامعه علمی، صنعت دفاعی، همسر و فرزندان گرامی این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم.

نظر شما