شناسهٔ خبر: 44188326 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جهاد اسلامی فلسطین : ترورهای بزدلانه ایران را تضعیف نخواهد کرد

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین  ترور محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی ایران را به شدت محکوم و تاکید کرد که اینگونه ترورهای بزدلانه جمهوری اسلامی ایران را تضعیف نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین جمعه شب در بیانیه ای از این جنایت به عنوان اقدام تروریستی بزدلانه نام برد و آن را تلاش برای جلوگیری از پیشرفت علمی جهان اسلام –به طور عام- و جمهوری اسلامی ایران -به طور خاص- برشمرد.

این گروه مبارز فلسطینی همچنین ترور فخری زاده را در جهت انتقام از ایران به دلیل حمایتش از مسائل مربوط به مستضعفان جهان و در صدر آنها موضوع فلسطین دانست و تاکید کرد که این اقدامات جنایتکارانه ایران را از مواضعش باز نخواهد داشت و آن را تضعیف نخواهد کرد.  

بیانیه تاکید کرده است که این اقدام تروریستی دلیل روشنی بر میزان نفرت و کینه توزی است که تروریسم برنامه ریزی شده از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان آنها را تعذیه می کند.

جهاد اسلامی فلسطین در این بیانیه همچنین شهادت فخری زاده را به  رهبری، دولت و ملت ایران تسلیت گفت و ابراز اطمینان کرد که ایران به تلاش برای پیشرفت در تمامی زمینه ها ادامه خواهد داد و این کشور از اراده ای پولادین برای رویارویی با چالش ها و پشت سرگذاشتن محاصره ظالمانه آمریکا و مقابله با تجاوز کینه توزانه صهیونیستی-آمریکایی برخور داراست.

رسانه ها روز جمعه به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور فخری زاده دانشمند صنعت دفاعی ایران خبر دادند.حوالی ساعت  ۱۵:۲۰ امروز (جمعه) هفتم آذرماه وقوع حادثه ای تروریستی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و موقعیت ترور تحت پوشش کامل امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفت.

به گفته حاضران در محل حادثه، یک خودرو نیسان کاملا تخریب و منفجر شده و خودروی دنا  هدف ترور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بر اساس گزارش های اولیه و شاهدان عینی، در پی این عملیات تروریستی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی ترور شده است.

نظر شما