شناسهٔ خبر: 44187768 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش فدراسیون‌های ورزشی به شهادت محسن فخری‌زاده

فدراسیون‌های ورزشی با انتشار پیام‌هایی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون‌های ورزشی با انتشار پیام‌هایی جداگانه شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تسلیت گفتند.

فدراسیون والیبال

فدراسیون والیبال با صدور بیانیه‌ای، ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد و یادآور شد که ترور سرمایه‌های گرانقدر، نخبه‌های علمی و دانشمندان هسته‌ای و سکوت حمایت‌گونه دولت‌های غربی از رفتارهای غیر انسانی، نشان‌دهنده همدستی و همراهی استکبار جهانی با این جریان شوم است و آن‌ها باید بدانند که ملت ایران با ادامه راه فرزندان خود، پاسخ این گستاخی‌ها را در زمان مناسب خواهد داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ترور این دانشمند ایرانی، نتیجه زبونی و درماندگی دشمنان ملت ایران برابر رشد و بالندگی علمی جوانان است.

فدراسیون والیبال به نمایندگی از خانواده بزرگ این رشته ورزشی، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به مقام معظم رهبری، مردم ایران، انسان‌های آزادی‌خواه جهان و خانواده گرامی این شهید بزرگوار، تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

فدراسیون کاراته

رئیس فدراسیون کاراته در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

در پیام سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته آمده است:

"بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید «محسن فخری‌زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره گیری از نبوغ و استعدادهای خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم، فناوری و دانش هسته‌ای گردید.

وظیفه خود می دانم شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و خانواده آن شهید بزرگوار، تبریک و تسلیت عرض نمایم.

سید حسن طباطبایی
رئیس فدراسیون کاراته"

فدراسیون ووشو

فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان بیانیه‎ای به شرح ذیل صادر کرد:

"انالله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود.

بار دیگر ایادی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دست به جنایت جدیدی زدند و یکی از فرزندان برومند و دانشمند هسته‎ای را به شهادت رساند.

شهادت دانشمند نخبه، شهید محسن فخری‎زاده، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.

به یقین شهادت مظلومانه شهید محسن فخری‎زاده، خون بهای مجاهدت‌های ملتی است که در مقابل فزون طلبی‌های نظام سلطه با تمام قوا قد برافراشته و در برابر جبهه ظلم و نفاق ایستادگی می‎کند.

فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت محسن فخری‎زاده به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معظم و معزز آن شهید گرامی تبریک و تسلیت عرض می‎نماید و از خداوند منان مسئلت داریم روح پاک ایشان را با مولایش امام حسین (علیه السلام) محشور فرماید."

فدراسیون هندبال

"بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبۀ دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بار دیگر چهرۀ پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ساخت.

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت و ایستادگی و همچنین رشد و پیشرفت فرزندان این ملت در تمامی عرصه‌های تکنولوژیک، هسته‌ای و نظامی عاجز و ناتوان گشته‌اند به این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیار‌های بین‌المللی روی آورده‌اند که هیچ حاصلی برای آن‌ها نخواهد داشت و صنایع ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی و ... با سرعتی بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت.

اینجانب شهادت مظلومانه محسن فخری زاده را خدمت حضرت، ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ملت قهرمان پرور ایران، جامعه ورزش خصوصا خانواده هندبال ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات را خواستارم.

علیرضا پاکدل
رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران"

فدراسیون تنیس

بیانیه فدراسیون تنیس در خصوص ترور ناجوانمردانه "شهید دکتر محسن فخری زاده"

"بسم رب الشهدا والصدیقین

متاسفانه در یک حرکت تروریستی ناجوانمردانه، کوردلانه و نابخردانه با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث یکی از خادمان و دانشمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خون خود غلتید و به لقا الله پیوست.

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران با محکومیت این گونه حرکت‌های بزدلانه که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی از حرکت متعالی نظام است، شهادت "دکتر محسن فخری زاده" را محضر مقام معظم رهبری وخانواده معظم این شهید سرافراز وملت قهرمان ایران وعموم ازادگان جهان تبریک و تسلیت می‌گوید.

آنچه مسلم است دشمنان این نظام مقدس بدانند، پیروزی از آن ایران اسلامی است و شکست و عاقبتی تلخ در انتظار آنان است.

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران"

فدراسیون ژیمناستیک

ترور ناجوانمردانه محسن فخری‌زاده که به شهادت مظلومانه او منجر شد بی‌آبرویی دیگری برای رژیم صهیونیستی و حامیانش است و قطعا روزی فرا خواهد رسید که این رژیم منحوس تاوان همه جنایات خود را خواهد داد.

فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جامعه بزرگ و فرهیخته ژیمناستیک کشورمان ضمن محکوم کردن ترور محسن فخری‌زاده، شهادت این دانشمند متعهد را به مقام معظم رهبری، خانواده معزز او و ملت شهیدپرور کشورمان تبریک و تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

نظر شما