شناسهٔ خبر: 44187522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پس لرزه های ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند ایرانی

حسین امیرعبداللهیان، ابوالفضل عمویی و فریدون عباسی به ترور محسن فخری زاده واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن فخری زاده، دانشمند جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی به شهادت رسید.

حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در توئیتی نوشت:«ترور دانشمند ایرانی دکتر ⁧‫محسن فخری‌زاده‬⁩، که سهم مهمی در توسعه مرزهای دانش کشور داشت، نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان دست از توطئه بر نمی‌دارند. اعتماد به دشمن، خوش باوری است.‫»‬

مقابله‌به‌مثل یک حق است

 ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلسدر توئیتی نوشت: «ترور داشمندان هسته‌ای باعث عقب‌گرد برنامه اتمی ایران نمی‌شود. دانش هسته‌ای بومی است و با اراده ملی در واکنش به این ترورها توسعه خواهد یافت. مقابله‌به‌مثل یک حق است.»

فخری‌زاده از دانشمندان و مدیران درجه یک هسته‌ای کشور بود

همچنین فریدون عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور را تایید کرد و گفت: آقای فخری‌زاده از دانشمندان و مهندسان هسته‌ای برتر کشور بودند.

بنابر گزارش تسنیم، وی گفت: به اعتراف و اظهار دشمنان، آقای فخری‌زاده از دانشمندان سطح یک کشور در حوزه هسته‌ای بودند.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان ملت ایران قطعاً با چنین اقداماتی نمی‌توانند پیشرفت‌های هسته‌ای ملت ایران را متوقف کنند.

27215

نظر شما