شناسهٔ خبر: 44185563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در واکنش به ترور فخری‌زاده

الهیان: سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری خواهد شکست؟

منیرسادات سیدرضا

رییس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع گفت که باید دید این بار مجامع حقوق بشری سکوت مرگبار خود را خواهند شکست؟

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، زهره الهیان در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت که انتظار ملت، پاسخ قاطع و کوبنده سپاه پاسداران به عاملان ترور است. باید دید مجامع حقوق بشری اینبار سکوت مرگبار خود را خواهند شکست؟

وی همچنین در توییتی دیگر نوشت: «پیام ترور شهید ⁧‫فخری زاده‬⁩ به غربگرایان و مسئولینی که هنوز به دنبال مذاکره با ⁧‫آمریکا‬⁩ هستند، آن است که اعتماد به آمریکا و دشمنان نظام ثمری جز ترور و تحریم برای ملت ایران ندارد.»

به گزارش ایسنا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و  اعلام کرد: « بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

انتهای پیام

نظر شما