شناسهٔ خبر: 44185545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حیدری :

ترور دانشمندان،حکایت از ترس رژیم صهیونیستی از قدرت دفاع ایران است

مهر

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای ما حکایت از نگرانی رژیم صهیونیستی از قدرت و توان دفاعی و نظامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شهریار حیدری نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که ایران هزاران دانشمند هسته‌ای دیگر مانند شهید فخری‌زاده دارد و آنان تصور نکنند که با شهادت شهید فخری زاده می‌توانند خللی در مسیر علمی و پیشرفت ایران در حوزه دفاعی، هسته‌ای و موشکی ایجاد کنند.

وی بیان کرد: این اقدامات کورکورانه قطعاً هیچ خللی در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و گروه‌های تروریستی در سال‌های گذشته هم این اقدامات را انجام داده بودند و چند تن از دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت رساندند.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور یقین تروریست‌ها هیچ خللی در برنامه‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران با این اقدامات کور خود نمی‌توانند وارد کنند.

حیدری تاکید کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای ما حکایت از نگرانی و ترس کشورهای معاند، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از قدرت و توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های دفاعی و نظامی دارد.

وی افزود: تروریست‌ها نگران نفوذ قدرت و توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران هستند و ترور دانشمندان هسته‌ای ما نشان دهنده اوج ضعف و عجز آنان در مقابل ایران است اما آنان بدانند که ما هزاران دانشمند دیگر در حوزه‌های مختلف داریم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که با اقدامات تروریستی و کورکورانه خود نمی‌توانند دانش و پیشرفت را از کشور ما بگیرند.

حیدری تصریح کرد: از دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌خواهیم که با کمک نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ابعاد موضوع را بررسی کنند و باید اقدامات بازدارنده و قاطع از سوی جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدامات داشته باشیم و این موضوع را در مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس پیگیری می‌کنیم.

نظر شما