شناسهٔ خبر: 44185305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

وزیر اطلاعات:

سربازان گمنام امام زمان(عج)، انتقام خون شهید فخری زاده را از مسببان جنایتکار خواهند گرفت

حوزه/ وزیر اطلاعات در پی ترور شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج)، انتقام خون شهید محسن فخری زاده را از مسببان جنایت کار خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در پی شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، با انتشار پیامی نوشت:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

شهادت مظلومانه رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده موجب تالم و تاسف گردید.

اینجانب از طرف خود و کارکنان خدوم وزارت اطلاعات شهادت آن مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و ملّت شهیدپرور ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تسلیت می گویم و از درگاه رب الشهداء همجواری با حضرت سیدالشهداء در رضوان برین و برای خانواده معظم شهید و بازماندگان، شکیبایی و تندرستی مسئلت می نمایم.

به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان می رساند سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هدایت کنندگان جنایت کار خواهند گرفت.

نظر شما