شناسهٔ خبر: 44185154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن:

رقیب سرسختی برای سپاهان خواهیم بود

الهه مولادوست

بازیکن ملی پوش ذوب آهن گفت: تلاش می کنیم ذوب‌آهن متفاوتی را نشان دهیم و به طور قطع رقیب سرسختی برای سپاهان در دربی خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

رقیه شهبازی امروز (جمعه، ۷ آذر ماه) پس برد ۳ بر صفر تیمش مقابل هیئت فوتبال البرز در نشست خبری، اظهار کرد: تیم البرز شروع خوبی داشت و بیست دقیقه اول فشار زیادی به ما وارد کرد و نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیست، اما ما به خوبی توانستیم شرایط را کنترل کنیم و در ادامه به گل برسیم. 

وی افزود: در نیمه دوم با صحبت های سرمربی و کادر توانستیم به اهدافی که می خواستیم، برسیم و توپ و میدان در اختیار ما بود و نتیجه را حفظ کردیم.
امسال هدف بزرگی داریم و همه چیز دست به دست همه داده و هم قسم شدیم تا نتیجه خوبی در پایان لیگ کسب کنیم. 

بازیکن ملی پوش ذوب آهن تصریح کرد: امیدوارم در بازیهای آینده نتایج بهتری از تیم ما ببینید. ۳ ماه است تمرینات خوبی را سپری کردیم و از نظر بدنی به آمادگی خوبی رسیدیم. خوشبختانه اولین بازی با برد سپری کردیم و خود را آماده بازی هفته آینده مقابل سپاهان می کنیم.

سبزواری در خصوص بازی مقابل سپاهان در هفته دوم لیگ، گفت: قطعا بازی آسانی نخواهد بود و هر دربی حساسیت خاص خود را دارد، ولی ما تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا ذوب آهن متفاوتی نسبت به گذشته باشیم و رقیب سر سختی برای سپاهان خواهیم بود.
انتهای پیام

نظر شما