شناسهٔ خبر: 44185016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتصابات جدید فرمانداری‌های استان تهران

استاندار تهران در احکام جداگانه‌ای سه سرپرست برای فرمانداری‌های پاکدشت، فیروزکوه و بهارستان همچنین سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حکمی هادی تمهیدی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان منصوب کرد.

همچنین در حکم دیگری مهدی یوسفی جمارانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت منصوب شد.

کامبیز کریمی هم با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه منصوب شد.

در نهایت با پیشنهاد حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و با حکم انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، احسان بهرامی نژاد به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری منصوب شد.

در بخشی از پیام‌های جداگانه استاندار تهران آمده است:

امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده در شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه‌های مناسب در اعمال سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم آن شهرستان که ولی نعمتان و سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و مؤید باشید.

به گزارش فارس، هادی تمهیدی، مهدی یوسفی جمارانی، کامبیزکریمی و احسان بهرامی نژاد به ترتیب پیش از این فرماندار شهرستان پاکدشت، فرماندار فیروزکوه، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری فیروزکوه و بخشدار احمدآباد مستوفی اسلامشهر بودند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س

نظر شما