شناسهٔ خبر: 44185013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل:

ادارات استان اردبیل هفته پیش‌رو به صورت کامل تعطیل نخواهد بود

اردبیل - ایرنا- معاون مدیریت منابع و توسعه استاندار اردبیل گفت: ادارات استان در هفته پیش رو به صورت کامل تعطیل نخواهد بود و بنا به تشخیص مسوولان استانی و شهرستانی، کارکنان در ادارات حاضر خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یعثوب نژادمحمد جمعه شب در گفت و گویی خبری افزود: بر اساس تصمیمی که در استان گرفته شده، فعالیت دستگاه‌های اجرایی که خدمات ضروری به مردم ارائه می‌‍دهند، از جمله استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه با تعداد مشخص شده توسط مدیران فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: در بقیه ادارات کل، مدیر کل، معاونین و تعداد محدودی از همکاران که به عنوان تصمیم‌گیر برای امورات ضروری در سطح کشور و استان هستند، حضور پیدا خواهند کرد.

او اضافه کرد: وضعیت کاری برخی همکاران نیز به صورت دورکاری خواهد بود که با توجه به بخشنامه ۲۷ آبان ماه، مبنی بر فعالیت یک سوم کارکنان، در حال حاضر با حداقل افراد در حال اجرا است.

معاون استاندار اردبیل گفت: بانک‌ها در طول هفته پیش رو خدمات عادی به مردم ارائه نخواهند کرد و فقط خدمات ضروری در بخش خدمات دولتی و خدمات شهری (آب، برق، گاز) ارائه خواهد شد که در شورای هماهنگی بانک‌های استان خدمات غیر ضروری مشخص و به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظر شما