شناسهٔ خبر: 44184956 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سه خبر از تیم جوانان؛

نبی در تمرین تیم جوانان/ راستى: درهاى تیم جوانان به روى بازیکنان شایسته باز است

دبیرکل فدراسیون فوتبال عصر امروز در تمرین تیم ملى جوانان حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدى محمد نبى دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در جمع اعضاى تیم ملى جوانان ضمن آرزوى موفقیت براى این تیم اظهار داشت: خوشحالیم که اردوى آماده سازى با رعایت پروتکل هاى بهداشتى و با وجود محدودیت ها و مشکلات آغاز شده؛ در حالى که بسیارى از کشورها براى برگزارى اردو و انجام تمرینات دچار مشکل هستند.

وی افزود: درخشان و داوود مهابادى خوشبختانه پیشنهاد فدراسیون را پذیرفتند و مى توانیم از ظرفیت این دو استفاده کنیم. بدون شک کادر فنى خوبى که شکل گرفته مى تواند به موفقیت برسد. مسئله مهم این است که قدر چنین فرصتى را بدانید و با تمام وجود براى سربلندى ایران و خوشحالى مردم تلاش کنید.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فدراسیون با تمام توان از این تیم و این جوانان شایسته حمایت مى کند. با وجود محدودیت ها و مشکلات مختلف، هدف این است که از زمان باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم. اردوهاى تیم در تهران و خارج از تهران پیگیرى خواهد شد و با همکارى کمیته جوانان و تلاش هاى ماجدى سعى مى کنیم امکان برگزارى بازى هاى برون مرزى با حریفان مناسب را نیز در این فرصت فراهم کنیم.
نبی تصریح کرد: باید بدانید در موقعیت مهمى قرار دارید و به عنوان نمایندگان فوتبال ایران در یک رویداد مهم بین المللى حضور خواهید یافت. امیدواریم مجموعه تلاش همه عوامل این تیم، فدراسیون و کمیته ها در نهایت منجر به رقم خوردن یک موفقیت ارزشمند در مسابقات پیش روى شود.
 
 
*راستى: درهاى تیم جوانان به روى بازیکنان شایسته باز است
 
امین راستى مربى تبم جوانان در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه با حضور حمیدخان درخشان و آقاى مهابادى اردوى تیم آغاز شد. این انتخاب تلفیقى از تجربه و شور و انگیزه جوانى را کنار هم قرار داده و به اعتقاد من حتما مى تواند موجب موفقیت تیم ملى جوانان شود.
راستى اضافه کرد: نتیجه انتخاب کادر فنى در تیم کاملا مشهود است.یک هفته بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم، تمرینات شاداب و با نشاطى که موجب شد شناخت لازم ایجاد شود. نمى توان از این مدت انتظار زیادى داشت اما از نظر روحى کاملا مشخص است که تیم در شرایط بسیار خوبى قرار گرفته. بچه ها حدود دو سال است در کنار هم هستند و در این یک هفته هم به خوبى با کادر جدید ارتباط برقرار کردند. قطعا کار سخت و مهمى در پیش داریم و همه تلاشمان را مى کنیم تا با بهترین و کامل ترین تیم راهى رقابت ها شویم.
مربى تیم ملى جوانان در مورد احتمال دعوت شدن نفرات جدید گفت: سعى کادر فنى این است که بهترین ها را در اختیار داشته باشیم و اگر لازم باشد و بازیکن شایسته اى دیده نشده باشد حتما فرصت حضور در اردو را پیدا مى کند. درهاى تیم ملى همچنان به روى بهترین نفرات و شایسته ها باز است و ممکن است در بعضى پست ها تغییراتى داشته باشیم.
راستى در پایان گفت: در بازى هاى تدارکاتى اولویت اول رسیدن به اهداف فنى است و نتیجه در مرحله بعد حائز اهمیت است. پیروزى پرگل اتفاق خوبى است و از نظر روحى به تیم کمک مى کند. همچنین با حمایت فدراسیون و کمیته جوانان تلاش مى کنیم بازى هاى تدارکاتى بیشترى انجام بدهیم. تردید ندارم با همدلى خوبى که ایجاد شده مى توانیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم و با حفظ آرامش و و تمرکز همچنین برنامه ریزى مناسب در مسابقات آسیایى به هدفمان برسیم. حریفان سخت و قدرتمندى خواهیم داشت و خواسته کادر فنى این است که مثل بازى اخیر همچنان با تیم هاى قدرتمندى بازى کنیم که به تیم ما فشار وارد کنند.
 
*کاظمى: پیشرفت تیم جوانان محسوس بود
حسین کاظمى هافبک اسبق تیم ملى ایران که پیش از این به عنوان مربى در کادر فنى تیم ملى جوانان حضور داشت و حالا به باشگاه هوادار پیوسته در خصوص بازى روز گذشته دو تیم گفت:من شناخت خوبى از تیم جوانان دارم و باید بگویم این بچه ها توانایى هاى زیادى دارند و شایستگى هاى خودشان را به خوبى ثابت مى کنند. البته کادر فنى جدید مدت کوتاهى است که کار خودش را آغاز کرده و نمى توان انتظار داشت از نظر فنى و تاکتیکى تغییرات جدى صورت گرفته باشد اما از نظر روحى و انگیزه پیشرفت بچه ها کاملا محسوس بود و با اعتماد بنفس و خودباورى بازى مى کنند که این مسئله مهمى است.
مربى هوادار  اضافه کرد: یکى از نقاط قوت جوانان این است که حدود دو سال همین بچه ها کنار هم بوده اند و شاکله تیم حفظ شده، کادر فنى پرتلاشى در این تیم شکل گرفته و با آرامش به دور از حاشیه مى توانند موفق شوند. من امیدوارم با حمایت کامل فدراسیون بازى هاى تدارکاتى مناسبى در نظر گرفته شود تا شاهد صعود جوانان ایران به مسابقات جهانى باشیم.
انتهای پیام/

نظر شما