شناسهٔ خبر: 44184780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال البرز:

حرف های زیادی برای گفتن در سال های آینده داریم

الهه مولادوست

سرمربی بانوان هیئت فوتبال البرز گفت: هیئت فوتبال البرز تیم جوان و بومی است که سال های آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

نسیم پیله ور امروز (جمعه، ۷آذر ماه) در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: به تیم خوب ذوب آهن برای برد امروز تبریک می گوییم. بازیکنان تیم ما در نیمه اول خوب بازی کردند، اما بازی را به دلیل کم تجربگی آنها باختیم.

وی افزود: باید یادآوری کنم ۸۰ درصد تیم البرز، جوانان ۱۸ ساله هستند، ما سعی کردیم نگاه بومی نگری داشته باشیم، نیمی از بازیکنان امروز برای اولین تجربه لیگ برتر را داشتند.

سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال البرز در خصوص قراردادهای این فصل بازیکنان فوتبال بانوان گفت: ما فکر می کردیم دو گروه شدن تیم ها و شرایط کرونا رقم قراردادها را بشکند، ولی این موضوع برعکس شد. چند تیم برتر لیگ از جمله ذوب آهن سرمایه و بودجه خوبی درنظر گرفتتند و این فرصت را از ما گرفتند تا بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم. 

پیله ور ادامه داد: هدف ما ماندن در لیگ و ساختن فوتبال استان البرز بود سعی کردیم بومی گرایی کنیم و خیلی از بازیکنان ما با مبالغ کم قرارداد بستند تا بتوانند در تیم از تجربیات سارا قمی استفاده کنند و تنها بازیکن عالی ما کاپیتان تیم ملی بانوان سارا قمی است که به تازگی از بازیهای ملی خداحافظی کرد.
انتهای پیام

نظر شما