شناسهٔ خبر: 44184610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رانش زمین در روستای گلورد ساری+ فیلم

عضو شورای روستای گلورد ساری از رانش زمین در این روستا و انسداد راه اصلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بارش باران و آبگرفتگی معابر زمینه‌ساز تقویت رونمایی از وعده‌های به زمین مانده مسؤولان استانی می‌شود.

درست دو سال پیش بود که مدیران پس از وقوع سیل  با پوشیدن چکمه روستا به روستا گَز کرده و تند تند وعده بهسازی و مناسب سازی می‌دادند.

مردم پاک سرشت روستاها تا زمانی که مشکل و چالش جدی برای آنها ایجاد نشود، صدای‌شان در نمی‌آید، اما وقتی دیگر کارد به استخوان می‌رسد دست به دوربین دنبال رسانه‌ها می‌گردند تا مشکلات‌شان را انعکاس دهند.

آبگرفتگی معابر و رانش زمین در روستای گلورد ساری از دو سال پیش مطرح شده است، مدیران استانی و شهرستانی با حضور در منطقه قول بهسازی داده‌اند و اعلام کردند که در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات را رفع می‌کنند.

 

 

این زمان نزدیک به دو سال زمان برده است، بارندگی این روزهای شهرستان ساری زمینه‌ساز گلایه مردم این روستا را فراهم کرده است.

قاسم انجم‌روز عضو شورای روستای گلورد با اعلام خبر رانش روستا و محصور شدن اهالی این روستا و محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد مردم خواستار انتقال دغدغه‌های مردمی به مسئولان استانی و شهرستانی شده است.

 

 

وی با اعلام اینکه بارها و بارها مسائل و قول‌های مسؤولان امر را پیگیری کردیم اما منجر به رفع مشکل برای مردم نشده است، گفت: استاندار مازندران به همراه مسؤولانی قول پیگیری و مساعدت دادند که عملیاتی نشده است.

این عضو شورا با انتقاد از نحوه عملکرد دستگاه مربوطه در زمان بهسازی در فصل تابستان،گفت: بارها و بارها نسبت به نحوه عملکرد مجری طرح در روستا به مدیران وقت انتقاد کردیم اما به دغدغه ما جامعه عمل پوشانده نشده است.

عضو شورای روستای گلورد خاطر نشان کرد: در حال حاضر پل اصلی ورود به روستا هنوز بهسازی و بازسازی نشده است.

انتهای پیام/86004/ع/و

نظر شما