شناسهٔ خبر: 44184539 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت:

ترور شهید فخری‌زاده بار دیگر باطل بودن مسیر مذاکره با دشمن را اثبات کرد

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای به مناسبت ترور ناجوانمردانه فخری زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان اعلام کرد: این ترور بار دیگر کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران را آشکارتر کرد تا برای منکران این حقیقت حجتی تمام کننده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده با صدور بیانیه‌ای واکنش نشان داد.

متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملتی که [جوانانشان] از شهادت در راه هدف ـ که همان اسلام‌‎ ‏است ـ استقبال می‌کنند، از سوءقصد‌ها و ترور‌ها نمی‌هراسند. ‎ ‏سوءقصد به اشخاصی که در طول عمر، به خدمت خالق و خلق‌‎ ‏اشتغال داشته‌اند، ارادۀ آنان را مصمم‌تر و حقانیت مکتب را ‏ واضحتر می‌نماید.
(امام خمینی ره)

اتحادیه‌ی دفتر تحکیم وحدت شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند بزرگ هسته‌ای - دفاعی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تبریک و ضایعه فقدان ایشان را تسلیت عرض می‌نماید و این اقدام جنایتکارانه‌ی صهیونیسم جهانی را محکوم می‌نماید.

این ترور بار دیگر کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران را آشکارتر کرد تا برای منکران این حقیقت حجتی تمام کننده باشد، حجتی که حتی بعد از ترور سردار مجاهد اسلام شهید سلیمانی برای غرب‌پرستان وطنی به قطعیت نرسید و به دنبال مذاکره و ارتباط با دشمنان اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند.

بی‌شک عاملان ترور دانشمند مجاهد شهید محسن فخری‌زاده باید با تلاش فرزندان انقلاب اسلامی در نهاد‌های امنیتی و نظامی به دست عدالت سپرده و انجام شود، اما آنچه موجب پاسداشت واقعی خون این شهید و دیگر دانشمندان هسته‌ای و دفاعی می‌باشد، دفاع دولتمردان خصوصاً دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی از دستاورد‌های هسته‌ای - دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

دفتر تحکیم وحدت خدمت ملت شریف ایران اعلام می‌دارد با عزمی راسخ راه شهدا را ادامه خواهد داد و تا رسیدن به هدف غایی یعنی عزت و درخشش ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه علمی و فن‌آوری آرام نخواهد نشست.»

نظر شما