شناسهٔ خبر: 44184067 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

محمدجواد ظریف:

رد پای رژیم‌صهیونیستی در ترور«محسن فخری‌زاده»

وزیر امور خارجه گفت: تروریست‌ها یکی از دانشمندان ایرانی را ترور کردند، این عمل بزدلانه که شواهد جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود، نشان‌دهنده جنگ طلبی از سر بیچارگی مرتکبین آن است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
به نقل از مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به ردپای جدی رژیم صهیونیستی در ترور محسن فخری‌زاده اشاره کرد و نوشت: تروریست‌ها یکی از دانشمندان برجسته ایرانی را ترور کردند. این عمل بزدلانه که شواهد جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود، نشان‌دهنده جنگ طلبی از سر بیچارگی مرتکبین آن است.

وی افزود: ایران از جامعه بین‌المللی، بویژه اتحادیه اروپا می‌خواهد که استاندارد‌های دوگانه شرم‌آور خود را خاتمه دهند و این عمل تروریستی را محکوم کنند.
 
ظریف شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه همچنین در پیامی ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست‌ها را محکوم کرد و این ضایعه را به ملت ایران تسلیت گفت.
 
به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست‌ها را به شدت محکوم کرد.

وی، شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه‌ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران وی در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

بعدازظهر امروز (جمعه)، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

نظر شما