شناسهٔ خبر: 44184056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فوتبال 120 از شب یلدا با عادل فردوسی پور روی آنتن می رود

مهران نیاکان

سپردن نریشن برنامه مجله لیگ قهرمانان به پیمان یوسفی، این سوتفاهم را ایجاد کرد که کار شبکه ورزش و فردوسی پور هم مثل کار شبکه سه و عادل به بن بست رسیده اما انگار عادل همچنان به همکاری با این شبکه ادامه می دهد

صاحب‌خبر -

وقتی مدیر شبکه ورزش تغییر کرد، اولین سوالی که برای مخاطبان جدی عادل فردوسی پور پیش آمد این بود که آیا مدیر جدید به همکاری با تهیه کننده برنامه فوتبال 120 ادامه می دهد یا نه؟

 به گزارش طرفداری، در اولین جلسه مدیر جدید شبکه ورزش با تهیه کننده های این شبکه که مهر ماه برگزار شد، عادل فردوسی پور حضوری چند دقیقه ای داشت تا حداقل در ظاهر اینگونه به نظر برسد که او و مدیر جدید هیچ زاویه ای با هم ندارند اما از آن جایی که هیچ خبری از چگونگی ساخت ادامه برنامه فوتبال 120 روی خروجی رسانه ها قرار نگرفت، آرام آرام این شایعه قوت پیدا کرد که رویه شبکه ورزش هم مثل شبکه سه سیما، حذف عادل فردوسی پور خواهد بود.

 به خصوص وقتی پس از همکاری عادل و وی او دی ها و سپردن پخش مجله لیگ قهرمانان به فیلیمو، شبکه ورزش هم در اقدامی تلافی جویانه برای پخش برنامه لیگ قهرمانان از صدای پیمان یوسفی روی تصاویر این مجله استفاده کرد، برخی رسانه ها حدس زدند فردوسی پور به پایان خط همکاری با شبکه ورزش رسیده و طی دو روز گذشته این خبر به شکل شایعه در رسانه ها پخش شد که شبکه ورزش تمام برنامه های عادل را از او گرفته است.

 اما گفته می شود عادل فردوسی پور از شب یلدا فوتبال 120 را در شبکه ورزش روی آنتن می برد. گویا تیزرهای سری جدید فوتبال 120 هم آماده شده و از فردا پخش این تیزرها در شبکه ورزش آغاز خواهد شد.

عادل فردوسی پور تهیه کننده فوتبال 120 است و اجرای آن را هم مثل سری قبلی این برنامه حمید محمدی برعهده دارد.

نظر شما