شناسهٔ خبر: 44183846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر الیگودرز خبر داد:

نجات جان ٢۴ فرد گرفتار شده در برف و کولاک الیگودرز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر، 24 فرد گرفتار شده در برف و کولاک گردنه «شاهرود» و گردنه «گله بادوش» الیگودرز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا لونی امروز جمعه در سخنانی گفت: شبانگاه روز پنج شنبه مورخ ششم آذرماه، ۴ نفر از مهندسین شرکت مخابرات که برای نصب دکل مخابرات روستای «گلی چاس» مراجعه کرده بودند در مسیر برگشت بر اثر بارش برف در گردنه «شاهرود» گرفتار شدند.

وی افزود: پس از اطلاع عوامل امدادی پایگاه «شول آباد» برای نجات و انتقال آنان به منطقه اعزام شدند و توانستند ۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک را در پایگاه امداد و نجات شول آباد اسکان دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرز یادآور شد: همچنین پس از تماس فرماندار شهرستان الیگودرز مبنی بر گرفتار شدن ۵ خوردو با ۲۰ سرنشین در گردنه «گله بادوش» بلافاصله یک دستگاه برف روب و یک دستگاه لودر اداره راهداری جهت بازگشایی مسیر از سمت الیگودرز اقدام کردند.

لونی گفت: به دنبال تماس فرماندار بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات شول آباد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر شول آباد به گردنه مذکور اعزام شدند که تیم‌های امدادی پس از ٣ ساعت تلاش بی وقفه تمام سرنشینان ۵ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک را نجات دادند.

وی از عموم مردم شریف الیگودرز درخواست کرد جهت عزیمت به مسیرهای صعب العبور ابتدا از وضعیت شرایط جوی اطلاع کامل پیدا کرده و باتوجه به شروع فصل سرما و بارش نزولات آسمانی خودروهای خود را به لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ تجهیز کنند.

نظر شما