شناسهٔ خبر: 44182783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

مسئولان با تکیه بر توان داخلی برای کشور برنامه ریزی کنند

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: مسئولان بدون تکیه به بیگانگان و متناسب با توان داخلی برای رهایی کشور از مشکلات برنامه ریزی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی اعلام کرد:  آنچه ما در عرصه اقتصاد کم داریم  نداشتن برنامه و راهکار نیست بلکه یک همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری است.

وی در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی اضافه کرد: نیروی دریایی راهبردی با توانمندی بالا در صف و ستاد، خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی، توانمندی علمی و عملیاتی کارکنان، شجاعت میدانی، داشتن ایمان، معنویت، اتکا به خداوند متعال، دارا بودن روحیه و رویه ولایتمداری، مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در ساختار دفاعی به ویژه دریایی شده است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: نقش نیروی دریایی برای امنیت و اقتدار کشور بسیار حیاتی و مهم است.

وی با اشاره به تشدید محدودیت‌های کرونایی یادآور شد: از مردم عزیز استان بوشهر به ویژه کسانی که کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند، مدافعان سلامت و کادر درمان که با ایثار جان خود به صورت شبانه روز در خدمت مردم هستند تشکر و قدردانی می‌شود.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: از مسئولان تقاضا می‌شود درباره امور مالی تمامی کسانی که در این تعطیلی و قرنطینه متحمل مشکلات مالی می‌شوند تدبیر و در امر مالیات و سررسید پرداخت قسط‌های بانکی و دیگر امور و خدمات دولتی به مردم کمک کنند.

صفایی بوشهری افزود: همچنین مسئولان با یک برنامه صحیح و نظارت و مدیریت کارآمد نسبت به برطرف کردن گرانی‌های افسارگسیخته اقدام کنند.

نظر شما