شناسهٔ خبر: 44181972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر/ آموزش مجازی در مدارس استان تمدید شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از تعطیلی این اداره کل و ادارات شهرستان بوشهر در هفته پیش رو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهر‌های قرمز و بر اساس تصمیم هیات دولت، اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز استان، از شنبه هشتم آذر به مدت یک هفته به حالت تعطیلی کامل در می‌آیند و فقط تعداد معدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان یا شهرستان، حضورشان برای انجام به موقع ماموریت‌های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت‌های خود را انجام خواهند داد.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین از تاریخ یاد شده به مدت یک هفته، همه‌ آموزش‌های حضوری (رسمی، کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون‌های حضوری در همه مدارس استان تعطیل است.

در اطلاعیه آموزش و پرورش بوشهر نوشته شده است: حضور و فعالیت کارکنان اداری و آموزشی در شهرستان بوشهر، مجازی است، اما حضور کارکنانی که حفاظت فیزیکی، تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی مدارس را بر عهده دارند، لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید

در این اطلاعیه عنوان شده است: نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در مراکز آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق زرد و نارنجی به تشخیص مدیران مدارس - به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد - خواهد بود. در صورت فعالیت حضوری کادر اجرایی و آموزشی مدارس، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

همچنین تاکید شده است: در این مدت، آموزش‌های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.

تعیین وضعیت‌های سه گانه زرد، نارنجی و قرمز بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

نظر شما