شناسهٔ خبر: 44181123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قدردانی امام جمعه بندرعباس از کمک گروه‌های جهادی به مردم زاچ و داربست+فیلم

گروه استان‌ها-نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله نیروی دریایی سپاه، مجموعه دستگاه‌های دولتی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد برای بهبود شرایط منطقه زاچ و داربست پای کار آمده‌اند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد عبادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بشاگرد در خصوص منطقه اسکان سیل‌زدگان روستاهای زاچ و داربست، اظهار کرد: در روزهای اولیه که سیل‌زدگان در این منطقه مستقر شدند، شرایطی مناسبی وجود نداشته و نسبت به وضعیت فعلی‌‌ که درحال حاضر مشاهده می‌کنید، بسیار متفاوت بود، اما الحمدلله اکنون شرایط خوبی به وجود آمده است.

وی افزود: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجموعه دستگاه‌ها و دوایر دولتی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، برای بهبود شرایط این منطقه پای کار آمده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: همچنین جا دارد از تمام گروه‌های جهادی که به اینجا آمده‌اند تشکر و قدردانی کنیم، به ویژه گروه‌ جهادی بسیجی که از کرج به اینجا آمده و با وجود تمام مشکلات و گرمای هوای تابستان در کنار این مردم عزیز بودند.

عبادی‌زاده تصریح کرد: به طور قطع این همدلی، وفاق و حضور مسئولانه همه عزیزان، می‌تواند الگویی برای روستاها و شهرهای دیگر کشورمان قرار بگیرد و با همین روحیه و عزم جدی مسئولان، کارهای بزرگی را می‌توانیم انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از گروه خیرین هیئت امام حسین(ع) و برادر عزیزم جناب سیدهاشم، تشکر و قدردانی می‌کنم که به این حرکت شتاب بخشیدند و با همت خود، کاری بسیار ارزنده‌ در جهت پیشرفت این پروژه انجام دادند.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری تسنیم با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان را مشاهده خواهید کرد:

گزارشگر: میثم رئیسی 

انتهای پیام/867/ی

نظر شما