شناسهٔ خبر: 44179269 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

بخشدار بخش مرکزی هشترود در گفتگو با خبرنگاران

تاکید بر جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به خاطر بارش برف و کولاک در هشترود

حوادث رکنا: زارعی بخشدار بخش مرکزی هشترود از اهالی روستاهها خواست به علت بارش برف ویخبندان در جاده های مواصلاتی از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

زارعی گفت :بر اساس اطلاعیه ها و اخطاریه های هواشناسی، سامانه بارشی از صبح امروز پنجشنبه مورخ۹۹/۰۹/۰۶ وارد استان و شهرستان شده و تا پایان روز جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۰۷ به فعالیت خود ادامه میدهد که موجب بارش برف ، کولاک و مه گرفتگی و کاهش دید می گردد،

زارعی ادامه داد:لذا از عموم همشهریان و مسافرین عزیز خواهشمند است از هرگونه تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان بلاخص در محورهای روستائی خودداری نموده و ضمن رعایت توصیه های لازم اعم از صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی، اجتناب از سفرهای غیرضروری و رعایت نکات ایمنی، وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و لباس گرم تجهیز نمایند.
بخشدار بخش مرکزی تاکید کرد:مکان های اسکان موقت زیر را به اطلاع 'مسافران در راه مانده رسانده و آنان را به مکانهای اضطراری درنظر گرفته شده واقع در پایگاه های امداد جاده ای جمعیت هلال احمر و مساجد روستاهای ( نصیرآباد، قویونقشلاقی، عزیزکندی، تارقلی، گله ده رود،باباکندی رود،ذوالبین) حاشیه آزاد راه پیامبر اعظم( ص)و راهدارخانه شهید محمدخواه در محور هشترود -قره چمن راهنمائی‌ نمایید.

خانم زارعی متذکر شد:در ضمن از مسافرین عزیز تقاضا داریم در صورت اسکان در محلهای تعیین شده بجهت شرایط حاکم و شیوع بالای ویروس کرونا حتما پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمایند.

وی در پایان از همراهی و همکاری روستائیان ومردم عزیز شهرستان نهایت تشکر و قدردانی را کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما