شناسهٔ خبر: 44179224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با اعلام سازمان لیگ کشتی کشور؛

دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور نماینده کردستان برگزار می شود

سازمان لیگ کشتی فدراسیون کشور برنامه دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را که تیم صبانور کردستان نماینده استان نیز در آن حضور دارد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان؛ سازمان لیگ فدراسیون کشتی با تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش برنامه مرحله برگشت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های کشور(جام یادگار امام) را اعلام کرد که بر اساس آن این رقابت ها از روز 9 آذرماه در گروه(A) به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران آغاز خواهد شد.
تیم صبانور کردستان نماینده استان در این مسابقات و در گروه(B) حضور دارد که تاریخ دیدارهای این گروه از سوی سازمان لیگ کشتی روز 11 آذرماه اعلام شده است.
گفتنی است؛ صباح شریعتی، علی نوربخش، محمد نوربخش،‌ شیرزاد بهشتی طلا،‌ حامد تاب، شهاب قوره جیلی، سامان عزیزی، مجید خلیلی، آروین فلاحی، مهدی ابراهیمی، مسلم مرادی، سوران محمدی، مهدی کریمی، علی ارسلان، محمد حسینوند، عدنان مرادی، یوسف قادریان، سبحان علی‌محمدی و شاهین شریعتی به عنوان ورزشکار، فرید عدنانی، حمید احمدی، صادق خشنودی و اویس مرادی به عنوان مربی با سرمربیگری ناصر نوربخش و هادی سجادی پناه به عنوان سرپرست در این رقابت ها برای تیم صبانور کردستان به میدان می روند.
دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی قهرمانی باشگاه های کشور در سالن 12 هزار نفری تهران برگزار شد.

نظر شما